برگزاری نخستین مسابقه قرآنی ویژه کارکنان دولت با همکاری مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 3499905
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

برگزاری نخستین مسابقه قرآنی ویژه کارکنان دولت با همکاری مهد قرآن اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخستین مسابقه قرآنی ویژه کارکنان دولت با همکاری مهد قرآن اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به تأیید اعتبارسنجی مؤسسه مهد قرآن‌کریم و ولایت استان اصفهان و ارائه مجوز لازم از سوی معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و به دنبال برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ویژه کارکنان دولت، بصورت حضوری و غیر حضوری، نخستین مسابقه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان از کتاب استاد محسن قرائتی با عنوان دقایقی با قرآن برگزار می‌شود.
این مسابقه که به صورت کتبی در سوم تیرماه بصورت هماهنگ در سراسر استان اصفهان توسط ادارات و سازمان‌ها و ویژه کارکنان دولت برگزار می‌شود، با هدف گسترش مفاهیم قرآنی و انس بیشتر کارکنان دولت با مفاهیم قرآنی در نظر گرفته شده است.
در این زمینه مجری مسابقه مؤسسه مهد قرآن‌ کریم اصفهان با همکاری مدیریت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان و تأمین جوائز آن بعهده ادارات و سازمان‌های مربوطه است.
بنابر این گزارش، در نظر است اینگونه مسابقات بصورت حضوری و غیر حضوری حداقل در هر سال دو مرتبه برگزار و گامی بیشتر در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی برداشته شود.
در پایان، خاکساری هرندی مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن‌کریم و ولایت استان اصفهان ضمن ارائه این مطالب، آمادگی این مؤسسه را جهت برگزاری اینگونه مسابقات ویژه همسران و فرزندان کارکنان دولت نیز اعلام کرد و برگزاری آموزش‌های حضوری، غیر حضوری و مجازی را از برنامه‌های این مؤسسه دانست.
captcha