گزارش عملکرد کمیته تبلیغات ستاد عالی مسابقات قرآن منتشر شد
کد خبر: 3484087
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

گزارش عملکرد کمیته تبلیغات ستاد عالی مسابقات قرآن منتشر شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: خلاصه‌ای از عملکرد چندماهه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران که یکی از دستاوردهای آن تهیه پیش‌نویس سند جامع تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن بوده است، ارائه می‌شود.

گزارش عملکرد کمیته تبلیغات ستاد عالی مسابقات قرآن منتشر شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گزارش ذیل خلاصه‌ای از عملکرد چندماهه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال ۹۴ است.
کمیته با مسئولیت محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن حدود دوماه است که تشکیل شده است. از ابتدای بهمن‌ماه تقریبا پیش‌نویس اول «سند جامع تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن» آماده شده است. ضمنا اين سند در حوزه تعاريف، اهداف و روش‌هاي تبليغات و اطلاع‌رساني مسابقات قرآن به طور جامع در حال ارائه خط و مشي است.
این پیشنویس در سال آتی، توسط اعضای کمیته تکمیل خواهد شد تا در نهایت به تصویب کمیته و سپس ستاد عالی برسد.
تقسيم‏‌بندي شش‏‌گانه تبليغات و اطلاع‏‌رساني مسابقات قرآن، براساس مباحث مطرح شده و نظر اعضاي كميته تبليغات و اطلاع‏‌رساني ستاد عالي هماهنگي مسابقات قرآن جمهوري اسلامي ايران به شرح ذیل است؛
1. تبليغ محيطي (محل برگزاري مسابقات قرآن)
2. تبليغات شهري
3. اطلاع‏‌رساني مكتوب و خبرگزاري‏‌ها
4. اطلاع‏‌رساني از طريق رسانه ملي
5. برنامه‌‏هاي رسانه‎اي و محصولات تبليغي
6. فضاي مجازي
شايان ذكر است، جلسات رسمي كميته به مدت 14 ساعت و نيز كارگروه‏‌هاي ذيل كميته در حوزه‏‌هاي مختلف به مدت 35:30 ساعت تشكيل شده كه در مجموع با 49:30 ساعت جلسات مفيد با حضور كارشناسان درجه يك رسانه و قرآن، اهداف خوبي را دنبال مي‏‌كند.
captcha