1800 زندانی و مددجو در آزمون طرح ملی حفظ قرآن شرکت می‌کنند
کد خبر: 3480163
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
موسوی‌متقی:

1800 زندانی و مددجو در آزمون طرح ملی حفظ قرآن شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم گفت: 1800 نفر زندانی و مددجو در آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی حفظ کشور پنج‌شنبه، 13 اسفندماه شرکت می‌کنند.

1800 زندانی و مددجو در آزمون طرح ملی حفظ قرآن شرکت می‌کنند


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی‌متقی، دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف گفت: ستاد طرح ملی حفظ قرآن کریم ناحیه دو اصفهان توانسته است امسال همزمان با برگزاری چهارمین دوره طرح ملی حفظ قرآن کریم مشارکت اقشار مختلف مردم را در این طرح جذب کند.

وی تصریح کرد: اداره برق، زندان مرکزی اصفهان، اداره آموزش و پرورش، پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، بسیج دانش آموزی و مراکز فرهنگی و قرآنی شهرستان اصفهان امسال در اجرای این طرح ملی حضوری فعال و پویا دارند و با اداره اوقاف همکاری و تعامل خوبی را در این راستا برقرار کرده‌اند.

دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف افزود: تعداد 10 مدرسه، هزار و 800 نفر زندانی و مددجو زندان اصفهان، 700 نفر از کارکنان و پرسنل ادارات برق اصفهان از جمله پایگاه‌های فعال این طرح در طول سال 94 بوده‌اند.

وی تأکید کرد: افرادی که بتوانند در این آزمون حضور پیدا کنند و موفق به کسب نمره قبولی شوند از مدرک معتبر سازمان اوقاف و امور خیریه که مورد تایید سازمان سنجش نیز است، برخوردار می‌شوند و می‌توانند از مزایای این مدرک نیز بهره‌مند شوند.

captcha