فلش‌کارت‌های قرآنی و سلامت توزیع شدند
کد خبر: 3466245
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
در حاشیه نشست مدیران قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی:

فلش‌کارت‌های قرآنی و سلامت توزیع شدند

گروه سلامت: در حاشیه نشست‌ مدیران قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی شاهد مجموعه پوسترهای نمایشگاهی در قالب فلش کارت‌های قرآنی و سلامت را توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حاشیه نشست کارشناسان قرآن و عترت و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مجموعه‌ای مشتمل بر پوسترهای نمایشگاهی در قالب فلش‌کارت‌های قرآنی و سلامت توسط کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌ علوم پزشکی شاهد میان حاضران در نشست توزیع شد.

حمزه عسکری کارشناسن فرهنگی دانشگاه‌علوم پزشکی شاهد با اعلام این خبر افزود: فلش‌کارت‌های توزیع شده با موضوعاتی متنوعی نظیر امر به معروف و نهی از منکر، طب و تغذیه اسلامی، انتخاب اصلح، الفبای فرهنگ، العبد شامل نگاهی به زندگی آیت‌الله بهجت و ... در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهد تهیه و تولید شده است.

عسکری با اشاره به این‌که هر یک از فلش‌کارت‌های تولید شده در خصوص موضوعی مشخص است که اهداف تعیین‌شده‌ای را دنبال می‌کند، توضیح داد: هر یک از این فلش‌کارت‌ها یکی از معضلات فرهنگی و باید‌ها و نباید‌های این حوزه را هدف قرار داده است و به دنبال طرح و تشریح موضوع و مشخص کردن زوایای پنهان آن است.

وی افزود: مثلا در فلش کارت‌های فرکانس X ، آسیب‌ها و آفت‌های ماهواره با استفاده از پیام‌های کوتاه و عناصر اثرگذار گرافیکی تشریح شده است و یا در فلش‌کارت طب و تغذیه اسلامی، باید‌های و نباید‌های تغذیه‌ای با نگاهی به روایات و سیره اهل بیت(ع) تهیه و ارائه شده است.

کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهد تأکید کرد: این فلش‌کارت‌ها بر اساس پژوهش‌های متغن و قابل دفاع در موضوعات متنوع تهیه شده و در هر یک از موضوعات، مستندات علمی متعددی جهت تولید هر کدام از فلش کارت‌ها در دسترس است.

عسکری با اشاره به این‌که این فلش کارت‌ها قابلیت تهیه در ابعاد بزرگتر به منظور استفاده در قالب پوستر و بیلبورد را دارد، خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای تهیه این محصولات فرهنگی می‌توانند با شماره 51213064-021 تماس حاصل فرمایند.

captcha