طرح احسان حسینی(ره) اجرا می‌شود
کد خبر: 3388300
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
در ماه محرم و صفر؛

طرح احسان حسینی(ره) اجرا می‌شود

گروه جامعه: مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از اجرای طرح احسان حسینی(ع) در راستای بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از ماه محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محسن سنائی مدیرکل انفقات، صدقات و امور اجرایی کشور  در ارتباط با اجرای طرح احسان حسینی(ع) ویژه مددجویان کمیته امداد گفت: این نهاد در ماه محرم و صفرآماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است و هموطنان می ‌توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.
مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود شامل غذای گرم، خشک و گوشت‌های قربانی یا نذورات نقدی را دفاتر کمیته امداد تحویل دهند، تا این نهاد با توجه به داشتن بانک اطلاعاتی از نیازمندان، نذورات اهدایی را بین محرومان و مستمندان جامعه توزیع نماید.
مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: به منظور اجرای طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر، از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به انجام کار خیر استفاده خواهد شد.
سنایی با اشاره به اهداف طرح احسان حسینی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت معنوی مومنین برای خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر، ساماندهی نذورات مردمی جهت توزیع بین مستمندان واقعی جامعه، تقویت و تبیین فرهنگ احسان از اهداف این طرح است.

captcha