مشارکت مردم عامل مهم امنیت پایدار در جامعه است
کد خبر: 3377707
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

مشارکت مردم عامل مهم امنیت پایدار در جامعه است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پلیس از ابزار و راه مقدس استفاده و تنها برای خدا کار می‏‌کند، گفت: مشارکت مردم به‌عنوان عامل مهم تأمین نظم و امنیت پایدار در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سرهنگ نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری امروز، 11 مهرماه در صبح‌گاه نیروی انتظامی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی«اقتدار پلیس؛ همدلی و هم‎زبانی، امنیت و آرامش» را شعار هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پلیس از ابزار و راه مقدس استفاده و تنها برای خدا کار می‏کند، اظهارکرد: پلیس واهمه‎ای از دشواری‎ها ندارد و به‌عنوان مجاهد فی سبیل‌الله تنها دست یاری به سوی خدا دراز می‌کند.

یاری کارآمدی نیروی انتظامی را ناشی از حضور فعال و موثر در ایجاد نظم و امنیت، نیروی انسانی توانمند و کارآمد، سیستم امنیتی و اطلاعاتی پیچیده و غیر قابل نفوذ و امکانات و تجهیزات کامل و بدون نقص دانست.

وی اقتدار کنونی نیروی انتظامی را ناشی از قانون‎مداری این نهاد انقلابی در همه عرصه‌ها دانست و گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان، متهمان و مزاحمان امنیت و آرامش مردم با حفظ حقوق شهروندی قاطع و مقتدر است.

به گفته وی، نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در برخورد با متخلفان، مجرمان، مبارزه با مواد مخدر، مفاسد اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی و همچنین مبارزه با تهاجمات نرم دشمنان با اتکا به قانون مقتدر عمل کرده است.

یاری استان چهارمحال و بختیاری را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور برشمرد و گفت: این مهم به پشتوانه اعتماد و همکاری مردم و مسئولان استانی محقق شده است و نیروی انتظامی نیز در ایجاد امنیت در جامعه با قدرت عمل خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه افزود: نیروی انتظامی با اقتداری که از قانون گرفته است، با حفظ حریم‏‌ها در برابر قانون‌شکنان و هنجارشکنان ایستاده است.

یاری با بیان دستاوردهای این نیرو در تأمین نظم و امنیت چهارمحال و بختیاری، گفت: کشف مقادیر قابل توجه مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان و معتادان، کشف سلاح‎های غیرمجاز، کشف محصولات ضد فرهنگی و برخورد با مفاسد اجتماعی از دستاوردهای عملکرد این نیرو در یک سال گذشته است.

یاری از مشارکت مردم به عنوان عامل مهم تأمین نظم و امنیت پایدار در جامعه یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی اعتماد مردم به خود را گنجینه‎ای گران‌بها دانسته و از این گوهر ناب برای توسعه پایدار و کمک به تأمین امنیت پایدار استفاده می‌کند.

captcha