هدف اصلی دشمنان جداسازی جوانان از نظام اسلامی است/ ایران؛ سرلوحه مقاومت در برابر مستکبران
کد خبر: 3366269
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

هدف اصلی دشمنان جداسازی جوانان از نظام اسلامی است/ ایران؛ سرلوحه مقاومت در برابر مستکبران

گروه سیاسی: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان نظام اسلامی امروز بر دامنه تهاجم و شبیخون فرهنگی افزوده‌اند و هدف اصلی آن‌ها جداسازی جوانان از قید نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه‌ اقتدار نیروهای مسلح خراسان‌ رضوی مستقر در محل میدان 15 خرداد مشهد، عنوان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، مستکبران تلاش داشتند حوادثی را به کشور تحمیل کنند که عمده آن‌ها امنیتی بود و اشغال بخشی از شهرها و روستاها نیز در دستور کار داشت، با وجود این هجمه‌ها، مقاومتی مثال‌زدنی در ایران شکل گرفت و با وجود اینکه 12 هزار کیلومتر مرز و 500 شهر و روستا به اشغال درآمده بود، فرزندان خمینی(ره) با روحیه انقلابی خود برابر دشمن ایستادند.

سردار فضلی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز بر دامنه تهاجم و شبیخون فرهنگی افزوده‌اند و هدف اصلی آن‌ها جداسازی جوانان از قید نظام اسلامی است، ادامه داد: مردم به رهبری امام و در سایه وحدت، با یکدلی، اخوت و با استفاده از ظرفیت معنوی و روحیه انقلابی و شهادت در مقابل دشمنان جبهه مقاومت را شکل دادند.

وی با اشاره به اینکه آن دوران رزمندگان با عملیات‌های کوچک آن هم در زمانی که به خاطر بنی صدر که از اعتماد مردم و امام(ره) سوء استفاده کرده بود در مقابل دشمن ایستادگی کردند، اظهار کرد: در چنین شرایطی آن هم زمانی که بچه‌های ما آماده رفتن به مدرسه می‌شدند، با هجمه ناجوانمردانه صدام روبه‌رو شدیم بنابراین فرمان ایستادگی در مقابل دشمن سرلوحه همه نیرو قرار گرفت.

مسئول راهیان نور کشور با بیان اینکه پیروزی ما در مقابل دشمن حاصل یک دلی و اتحاد نیروهای مسلح از ارتش و سپاه، بسیج و مردم بود، ابراز کرد: مردم با تقدیم یک یا چند شهید ایران را به جزیره امنی تبدیل کردند تا امروز الگویی برای دنیا باشد.

وی با اشاره به اینکه مستکبران آمریکا و هم پیمانانش با شعار امنیت وارد منطقه ما شدند، اضافه کرد: امروز می‌بینیم که نه تنها امنیت را برای ما نیاوردند بلکه منطقه را ناامن کردند به گونه‌ای که از غرب آسیا تا شمال آفریقا ناامنی و جنگ بیداد می‌کند.

سردار فضلی گفت: امروز تروریسم در منطقه پر از خشونت و بی‌رحم با نام اسلام اما خلاف اسلام باعث ایجاد ناامنی در منطقه شدند، این درحالی است که مستکبران با شعار امنیت به منطقه آمده بودند.

وی با اشاره به اینکه لبنان،‌ فلسطین، غزه و عراق با الگوگیری از ایران در مقابل مستکبران و تروریست ایستاده‌اند، اظهار کرد: امروز یمن نیز در سالروز شهدای مکه، علیه آل سعود می‌ایستند که این ایستادگی با الگوگیری از ایران اسلامی به وجود آمده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز در ارتش، سپاه و بسیج بیش از دو هزار و 200 گردان بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع) و حضرت زینب(س) تشکیل شده است از همین رو فرزندان شما هر روز و هر شب در بهترین وجه به رصد شبانه‌‌روزی دشمن می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امام(ره) اعتقاد داشت باید هر شب و روز با ایجاد هجمه بر دشمن خواب را از آن‌ها گرفت، گفت: امروز باید دشمن‌شناسی داشته باشیم و خواب امن را از دشمن دریغ کنیم لذا باید وحدت در همه ابعاد، شیعه وسنی و همه اقوام شکل گیرد و همه زیر پرچم قرآن و اسلام متحد شوند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه باید به هوش باشیم و از فرمان امام(ره) غفلت نکنیم که دنیا و آخرت ما همین است، یعنی قرار گرفتن در ید واحده و وحدت که مجاهدت و اقتدار برای ایران به ارمغان می‌آورد، گفت: بعد از 35 سال از انقلاب اسلامی مردم هوشمند ایران امروز با ساماندهی کاروان‌های راهیان نور که هر ساله میزبان پنج میلیون نفر هستند به زیارت قبور شهدا در کربلای ایران می‌روند.

وی با بیان اینکه پنج استان ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی، بوشهر و هرمزگان در زمان جنگ درگیر بودند، عنوان کرد: در سایه عمل به قرآن و احکام الله و رهبری امام توانستیم بر هجمه‌های دشمن غلبه کنیماما باید توجه داشت بر اساس سخن رهبر معظم انقلاب که شب‌های عملیات کربلای 5 را شب‌های قدر انقلاب می‌دانند، هر کس شهدا و ایثار این هشت سال را فراموش کند، نامش از اردوگاه انقلاب خط زده می‌شود.

captcha