برگزاری کارگاه «خانواده موفق» در شهرکرد
کد خبر: 3361609
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

برگزاری کارگاه «خانواده موفق» در شهرکرد

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرکرد از برگزاری کارگاه آموزشی «خانواده موفق با رویکرد ارتباط مؤثر همسران» به‌مناسبت روز ملی ازدواج خبر داد.

نوذر حیدری، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرکرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت تحکیم بنیان خانواده و نقش محوری زنان در این حوزه، امور بانوان فرمانداری شهرکرد کارگاه آموزشی «خانواده موفق با رویکرد ارتباط مؤثر همسران» را برگزار می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: این کارگاه آموزشی به مناسبت روز ملی ازدواج، روز سه‌شنبه، 24 شهریورماه در سالن غدیر شهرکرد برگزار می‎شود.

حیدری جایگاه ازدواج در دین اسلام را یادآور شد و با اشاره به ضرورت ترویج این سنت حسنه در جامعه، گفت: تشکیل مجمع خیرین ازدواج یکی از راهکارهای مهم برای ازدواج آسان جوانان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: مسئولان می‎توانند با شناسایی افراد متمکن و معرفی خانواده‎های نیازمند به این افراد گام بلندی در ترویج ازدواج آسان بردارند.

حیدری در پایان چشم و هم چشمی، تجملات و پیروی از برخی از رسم و رسومات غلط نزد خانواده‌‎ها را از موانع اصلی ازدواج برشمرد و از خانواده‎ها تسهیل امور ازدواج جوانان را خواستار شد.

captcha