پیشنهادات قرآنی برای درج در برنامه ششم به دولت ارائه می‌شود
کد خبر: 3360597
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
لاله افتخاری:

پیشنهادات قرآنی برای درج در برنامه ششم به دولت ارائه می‌شود

گروه سیاسی: رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی از ارسال پیشنهادات قرآنی برای برنامه ششم توسعه به دولت خبر داد و گفت: این پیشنهادها در حال آماده‌سازی است و ظرف امروز یا فردا به مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه می‌شود.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته پایش و نظارت این فراکسیون گفت: در این جلسه که با حضور برخی اعضا و جمعی از مسئولان تشکل‌های مردمی و کارشناسان و صاحب‌نظران برگزار شد، ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان قرآن کریم در دستور کار قرار داشت.
وی افزود: در این جلسه حاضران ادله خود و سوابق و مستندات طرح را مورد بحث و بررسی قرار دادند؛ جلسه دیگری نیز قرار است در مورد اصل ایده با طراحان و کارشناسان برگزار شود تا در مورد طرح تشکیل سازمان قرآن کریم جمع‌بندی صورت گیرد.
عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه از ارائه پیشنهادهای قرآنی در تدوین بخش فرهنگی برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: در همان آغاز ما پیشنهادهایی به کمیسیون مشترکی که متشکل از اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی، قضایی ـ حقوقی، بهداشت و آموزش بود، ارائه کردیم.
افتخاری افزود: در صحبتی که با آقای نوبخت، معاون رئیس‌‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتم، قرار شد پیشنهادات خود را در حوزه قرآن، دفاع مقدس و بخش‌های دیگر به صورت مستقیم ارائه کنم.
رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس اظهار کرد: این پیشنهادها قرار است امروز نهایی و به دولت ارسال شود.

captcha