انتخاب اعضاء جدید هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3350157
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

انتخاب اعضاء جدید هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس دارالقرآن الکریم استان چهارمحال‌وبختیاری از تشکیل مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان و انتخاب هیئت مدیره جدید این اتحادیه خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مهدی پرتویی، رئیس دارالقرآن استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: روز پنج‌شنبه 29 مرداد ماه سال جاری مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تشکیل شد و اعضا هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان به ارائه گزارش فعالیت‌های انجام گرفته توسط اتحادیه در طول دو سال گذشته پرداختند.

رئیس دارالقرآن استان اظهار کرد:  در این مجمع انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان نیز به منظور تعیین اعضای هیئت مدیره جدید برای یک دوره دو ساله برگزار شد.

وی با بیان این‌که این انتخابات با حضور ناظران دارالقرآن الکریم استان به انجام رسید اظهار کرد: برای عضویت در هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی 12 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان کاندیدا شده بودند که در نهایت طبق آیین نامه 6 نفر به عنوان عضو اصلی و 2 نفر به عنوان عضو علی‌البدل با رأی اعضای مجمع انتخاب شدند.

پرتویی گفت: به‌منظور تعیین بازرسان اتحادیه نیز 3 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان نامزد شده بودند که در نهایت 2 نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی از برگزاری این انتخابات در فضای کاملا سالم و به دور از هرگونه تنش ابراز خرسندی کرد و گفت: در نهایت و پس از شمارش آراء فرشته امیری، مینا علیمردانی، مرضیه خسروی، فرامرز صدیقی، رامین قاسمی نژاد و افسانه حیدری به عنوان اعضای اصلی و عاطفه صانعی و زهرا حبیبیان به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات قرآنی استان انتخاب شدند.

پرتویی ادامه داد: همچنین مجید صیادی و سکینه خسروی به عنوان بازرسان اصلی و رضوان سهرابی به عنوان بازرس علی‌البدل اتحادیه انتخاب شدند.

یادآور می‌شود، جلسه مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان چهارمحال و بختیاری در محل سالن اجتماعات دارالقرآن الکریم استان برگزار شد.

یونس اروجی

captcha