مردم شوشتر با شهدای غواص خوزستانی وداع کردند
کد خبر: 3340553
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
شامگاه گذشته؛

مردم شوشتر با شهدای غواص خوزستانی وداع کردند

گروه اجتماعی: مردم شوشتر شام‌گاه گذشته، ۱۷ مرداد‌ماه پس از استقبال از کاروان شهدای تازه تفحض شده طی برگزاری مراسمی با پیکر مطهر این شهدا وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین​المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، شام‌گاه دیروز شنبه، 17 مردادماه مردم ولایت‌مدار شوشتر از ورودی شهر شوشتر به استقبال پیکر 37 شهید گلگون کفن غواص شتافتند. این استقبال و حضور معنادار و پرشور مردم شوشتر از شهدای غواص تا مقام متبرک امامزاده عبدالله ادامه یافت و با سخنرانی آیت​الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همراه بود.

براساس برنامه زمانی ورود پیکر شهدا، مردم شوشتر، کوچه و معابر را با آذین‌بندی مناسب و برپایی ایستگاه​های صلواتی مهیا کردند تا ازاین طریق، گوشه‌ای از دریای ارادت خود را نثار قدوم شهدا کنند.

علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در حاشیه این مراسم گفت: حضور نوجوانان و جوانان کانون​های فرهنگی هنری مساجد و هنرمندان شوشتر در این مراسم، مصداق حضور در میدان نبردی است که هیمنه پوشالی و از هم گسیخته دشمن را فرو می​ریزد بر اقتدار این نظام می​‌افزاید.

حجت‌الاسلام و المسلمین شکرالله سلیمانی، امام‌جمعه شوشتر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در این مراسم استقبال گفت: پیام حضور مردم در این مراسم به دشمنان نظام و انقلاب این است که مردم ما با تمام وجود پای اسلام و انقلاب خود ایستاده​اند و ملتی که این چنین با ارزش​های خود پیوند خورده است هیچ‌گاه مقابل دشمنان کوتاه نخواهد آمد و گردن کج نخواهد کرد.

یادآور می‌شود، کاروان حامل پیکر شهدای غواص که از شهرستان دزفول وارد شوشترشده بود شب گذشته را میهمان شوشتر بوده و پس از اذان صبح به طرف اهواز حرکت کردند.

captcha