بررسی ابعاد طرح تشکیل سازمان قرآن کریم در کمیته پایش فراکسیون قرآن
کد خبر: 3338755
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
افتخاری اعلام کرد:

بررسی ابعاد طرح تشکیل سازمان قرآن کریم در کمیته پایش فراکسیون قرآن

گروه سیاسی: رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری کمیته پایش این فراکسیون گفت: در این جلسه ابعاد طرح تشکیل سازمان قرآن کریم با حضور امضاءکنندگان طرح بررسی شد.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با اشاره به برگزاری جلسه کمیته پایش فراکسیون گفت: در ابتدای این جلسه دو نمایشگاه قرآن که در ایام ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) و باغ موزه دفاع مقدس برگزار و اقداماتی که انجام شده بود مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه گزارش‌هایی به فراکسیون ارسال شده بود و همچنین گزارش‌هایی را نیز تهیه کرده بودند که مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین پیشنهاداتی در مورد برگزاری نمایشگاه قرآن ارائه شد.
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اظهار کرد: موضوع دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، طرح تشکیل سازمان قرآن کریم بود که هفته گذشته در مجلس اعلام وصول شد.
وی گفت: در این جلسه با برخی امضاکنندگان طرح صحبت کردیم تا جویای علل ارائه این طرح بشویم.
افتخاری با بیان اینکه  طراحان دغدغه‌هایی در حوزه ساماندهی فعالیت‌های قرآنی دارند، اظهار کرد: ادله متقنی از سوی امضاکنندگان ارائه نشد و بیشتر همان موضوع دغدغه گسترش فرهنگ قرآنی مطرح بود.
رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد اگر شورای توسعه فرهنگ قرآنی به خوبی کار کند این دغدغه‌ها نیز برطرف خواهد شد.
افتخاری خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین پیشنهادات قرآنی برای برنامه ششم توسعه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

captcha