مراسم رونمایی از طرح تجهیز کتابخانه‌های کلاسی مناطق مرزی کشور
کد خبر: 3327077
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
با حضور دو معاون وزیر برگزار می‌شود؛

مراسم رونمایی از طرح تجهیز کتابخانه‌های کلاسی مناطق مرزی کشور

گروه ادب: مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مراسم رونمایی از طرح تجهیز کتابخانه‌های کلاسی مناطق محروم کشور خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، همایون امیرزاده، مشاور مدیریتی معاونت امور فرهنگی گفت: مراسم رونمایی از طرح تجهیز کتابخانه‌های کلاسی مناطق محروم کشور در روز دوشنبه، 22 تیر با حضور سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در دبیرستان مفتح تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: مردادماه سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت امور فرهنگی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید و یکی از بندهای این تفاهم‌نامه تجهیز کتابخانه‌های مدارس ابتدایی مناطق مرزی و محروم بود.

امیرزاده با اشاره به استان‌هایی که مدارس آن‌ها در این طرح تجهیز می‌شوند، گفت: در این طرح کتابخانه‌های مدارس 16 استان کشور اعم از اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، کردستان، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران تجهیز خواهند شد.

مشاور مدیریتی معاونت امور فرهنگی با اشاره به محتوای این کتابخانه‌های کلاسی گفت: این کتاب‌ها از سوی داوران مشترک وزارت آموزش و پرورش و معاونت آموزشی و پژوهشی این وزارتخانه گزینش شده‌ و 2000 عنوان کتاب به مدارس هدف معرفی شده‌اند تا کتاب‌های خود را از این فهرست انتخاب کنند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از طرح تجهیز کتابخانه‌های کلاسی مناطق محروم کشور ساعت 12 دوشنبه، 22 تیرماه با حضور سیدعباس صالحی و حمیدرضا کفاش در دبیرستان مفتح واقع در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، تقاطع وحید نظری برگزار می‌شود.

captcha