مشارکت در طرح «نور باران» با چاپ ۱۸۰۰ جلد قرآن
کد خبر: 3326565
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به همت بانک رفاه کارگران انجام شد؛

مشارکت در طرح «نور باران» با چاپ ۱۸۰۰ جلد قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: بانک رفاه در طرح «نور باران» با چاپ تعداد هزار و ۸۰۰ جلد قرآن مشارکت کرد.

مصطفی نقی‌زاده، دبیر شورای مرکزی انجمن اسلامی بانک رفاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: بانک رفاه کارگران با توجه به فراخوان سازمان دارالقرآن‌ برای مشارکت در طرح «نور باران» به تأمین هزینه چاپ تعداد هزار و 800 جلد قرآن‌ کریم به همت کارکنان این بانک اقدام کرده است.
نقی‌زاده ادامه داد: در این طرح آمده است تا با مشارکت مردم و نهادهای مختلف چاپ قرآن‌ انجام شود تا بتوان به مناطق محروم و دور از دسترس ارسال و اهداء شود.
وی بیان کرد: با توجه به برگزاری طرح «نور باران» در کشور و  با توجه به نیاز کشور به چاپ قرآن، اگر مقدماتی فراهم شود تا این فعالیت‌ها ادامه پیدا کند بانک رفاه، آمادگی خود را اعلام می‌کند تا پیشرو این امر در شبکه بانکی کشور باشد.
دبیر شورای مرکزی انجمن اسلامی بانک رفاه اظهار کرد: بانک رفاه بانک ارزشی است و تنها بانکی است که در مناطق جنوب در زمان اعزام کاروان‌های راهیان نور فعالیت‌ دارد و در زمینه فعالیت‌های قرآنی بنابر مناسبت‌های مختلف وظیفه خود می‌داند تا فعالیت‌های درون‌سازمانی و عمومی انجام دهد.
نقی‌زاده با توجه به ادامه این طرح در بانک رفاه عنوان کرد: جمع‌آوری هزینه مشارکت در چاپ قرآن‌ در بانک رفاه همچنان ادامه دارد و همکاران علاقمند به شرکت در این طرح می‌توانند هزینه‌های خود را به انجمن اسلامی بانک رفاه پرداخت کنند.
در پایان یادآور شد: این فعالیت از سال گذشته با توجه به فراخوان سازمان دارالقرآن‌ با عنوان طرح «نور باران» از سوی انجمن اسلامی بانک رفاه مبنی بر مشارکت در این طرح اعلام فراخوان شد.

captcha