تولید نرم‌افزار مصحف مدینه منوره ویژه گوشی‌های هوشمند تلفن همراه
کد خبر: 3324028
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

تولید نرم‌افزار مصحف مدینه منوره ویژه گوشی‌های هوشمند تلفن همراه

گروه بین‌الملل: مجمع چاپ و نشر قرآن «ملک فهد» مدینه، نرم‌افزار مصحف «مدینه منوره» به منظور نصب در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه را تولید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، محمد العوفی، دبیرکل مجمع قرآنی «ملک فهد» مدینه منوره در این باره گفت: نرم‌افزار مصحف مدینه منوره قابلیت نصب بر روی سیستم‌های عامل «ویندوز فون» و «اندروید» را دارد.
وی افزود: علاوه بر نرم‌افزار مصحف مدینه، تعداد دیگری از نرم‌افزار‌های قرآنی به همت این مجمع تولید شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزارها امکان دسترسی و مشاهده انتشارات مجمع قرآنی ملک فهد با کیفیت بالا را داشته باشند.
دبیرکل مجمع قرآنی «ملک فهد» مدینه منوره افزود: علاوه بر مصحف مدینه، نرم‌افزار مجموعه کتاب‌های دیگری مانند «فقه المیسر» و «اصول ایمان و دعا» نیز که قابلیت نصب بر گوشی‌های تلفن همراه دارای سیستم عامل ویندوز فون و اندروید را دارد، تولید شده است.
العوفی تصریح کرد: این نرم‌افزار امکان جستجو در انتشارات مجممع ملک فهد را با کیفیت عالی فراهم می‌کند، همچنین کاربر می‌تواند متن قرآن کریم را با وضوح و از صفحه چاپی آن قرائت کند.
گفتنی است، مجمع چاپ و نشر قرآن «ملک فهد» مدینه منوره پیش از این، نسخه دیجیتال مصحف مدینه را که در این مجمع چاپ شده، تولید و در اینترنت قرار داد.
این نسخه از قرآن در راستای سیاست‌ مجمع چاپ و نشر قرآن ملک فهد مبنی بر استفاده از فن‌آوری‌های نوین و وسایل ارتباطی و رسانه‌ای برای خدمت به قرآن و ترجمه این کتاب مقدس تولید شد وکابران اینترنت در داخل و خارج از عربستان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی «http://dm.qurancomplex.gov.sa» به این نسخه دیجیتال دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل آن را دانلود کنند.

captcha