پیش تولید «ثارالله» از سر گرفته شد
کد خبر: 3321527
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

پیش تولید «ثارالله» از سر گرفته شد

گروه هنر: پیش تولید فیلم سینمایی «ثارالله» به کارگردانی مجتبی فرآورده از سر گرفته شد و گفته می‌شود که مذاکره با شهاب حسینی برای ایفای نقش اصلی این فیلم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حالی که سال گذشته در مقطعی پیش تولید فیلم زندگی امام حسین(ع) متوقف شده بود با مهیا شدن شرایط دست‌اندرکاران این پروژه دوباره پیش تولید را از سر گرفتند. ظاهراً بنیاد سینمایی فارابی قرار است بخشی از هزینه تولید این فیلم را برعهده بگیرد.

در حالی که هنوز هیچ بازیگری با این پروژه قرارداد امضا نکرده، اما گفته می‌شود مذاکره با شهاب حسینی برای ایفای نقش اصلی این فیلم انجام شده تا این بازیگر با شروع فیلمبرداری جلوی دوربین «ثارالله» برود. البته هنوز اعلام نشده این بازیگر قرار است چه نقشی را در فیلم زندگی امام حسین(ع) بازی کند.

داستان فیلمنامه «ثارالله» از هجرت امام حسین (ع) از شهر مکه آغاز می‌شود و تا عصر عاشورا ادامه پیدا می‌کند. هجرت امام حسین (ع) از شهر مکه و همراهی با کاروان امام حسین (ع) در طول مسیر از مکه تا کربلا تم اصلی این فیلم است.

بر اساس صحبت‌های مجتبی فرآورده، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، حمید خضوعی ابیانه به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه سینمایی «ثارالله» حضور دارد و حمید قدیریان، مدیر هنری، محمدرضا مویینی، تدوین، سعید ملکان، طراح چهره‌پرداز، هادی اسلامی، طراح جلوه‌های بصری و اسماعیل قدیریان، طراح جلوه‌های میدانی هستند.

همچنین طراح جنگ و بدلکاری ارشا اقدسی، طراح نام نوشت مسعود نجابتی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان علی‌رضا سبزواری، مدیر تدارکات مسعود شرفی‌کیا، مدیران تولید بهرام صابری و رضا زنجانیان، مجری طرح و سرمایه‌گذار اصحاب الحسین فرهاد کی‌نژاد و طراح کانسپت سهیل دانش اشراقی از جمله عوامل نهایی شده فیلم «ثارالله» هستند.

captcha