درخواست رئیس فراکسیون حمایت از نوآوران مجلس از نخبگان قرآنی
کد خبر: 3311412
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

درخواست رئیس فراکسیون حمایت از نوآوران مجلس از نخبگان قرآنی

گروه سیاسی: لاله افتخاری با اشاره به دیدار امروز خود با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به منظور حمایت از نخبگان قرآنی، انتظار می‌رود فعالان این عرصه طرح‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی که همزمان ریاست فراکسیون حمایت ازنوآوران، نخبگان و مخترعان را برعهده دارد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به برگزاری جلسه این فراکسیون با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز جلسه هیئت امنا و هیئت مدیریه پارک علم و فناوری برگزار می‌شود که بنده به عنوان عضو در آن جلسه حضور خواهم داشت و پس از آن جلسه‌ای با سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهم داشت.
رئیس فراکسیون قرآن مجلس افزود: این جلسه در قالب دیدار فراکسیون حمایت از نوآوران، نخبگان و مخترعان مجلس با معاون رئیس‌جمهور صورت می‌‌گیرد که موضوع دفاع و حمایت از نخبگان قرآنی و ضرورت نگاه ویژه به آنها مورد تأکید قرار خواهد گرفت.
افتخاری خاطرنشان کرد: در جامعه قرآنی نخبگان بسیاری وجود دارند که باید نسبت به آنها توجه ویژه‌ای شود.
وی همچنین از فعالان و نخبگان قرآنی خواست ‌پشنهادات و طرح‌های خود را ارائه کنند تا از طریق این فراکسیون پیگیری شود.
افتخاری در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه مشترک معماری، شهرسازی و عمرانی مجمع نمایندگان تهران با شورای شهر گفت: در این جلسه که نمایندگانی از استانداری، وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مربوطه نیز حضور داشتند، گزارش‌هایی در رابطه با موضوع نوسازی مطرح و قرار شد قرارگاه و مرکز مستقلی برای این موضوع تشکیل شود.
این نماینده مجلس، همچنین از دیدار اعضای شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان با دختر گرامی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: همزمان با ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این دیدار برگزار شد؛ در این دیدار خانم مصطفوی دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و بر ضرورت استفاده از ظرفیت مجلس و همچنین تعامل برای تحقق منویات امام خمینی(ره) که امروز نیز از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح می‌شود، تأکید داشتند.

captcha