جزئیاتی از جلسه امروز کمیته پایش فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس
کد خبر: 3308968
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
لاله افتخاری تشریح کرد:

جزئیاتی از جلسه امروز کمیته پایش فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس

گروه سیاسی: رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی گزارشی از جزئیات جلسه امروز کمیته پایش فراکسیون و نیز جلسه مشترک با مسئولان سازمان دارالقرآن‌ ارائه کرد.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز کمیته نظارت و پایش این فراکسیون اظهار کرد: در این جلسه موضوعات مختلف در حوزه قرآنی کشور به ویژه برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی همچنین در مورد جلسه مشترک فراکسیون قرآن با رئیس و مسئولان سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور که در هفته گذشته برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مسئولان دارالقرآن گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کردند و اعضای کمیته نیز پیشنهادات و انتظارات خود را مطرح کردند.
افتخاری ادامه داد: تأکید نمایندگان این بود که باید همگرایی بین دستگاه‌های قرآنی وجود داشته باشد و شورای توسعه فرهنگ قرآنی از همه ظرفیت‌های خود برای گسترش و تعمیق فرهنگ قرآنی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب استفاده کنند.
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جلسه مشترک با مسئولان سازمان دارالقرآن جلسه خوبی بود، گفت: پیش از این گزارش جامع و کاملی از فعالیت‌های سازمان در اختیار نداشتیم و هر چند رئیس سازمان دارالقرآن گزارش خوبی از فعالیت‌های خود ارائه کردند اما هنوز گزارش جامع مکتوبی نداریم.
رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس همچنین اظهار کرد: حتی در وظایف شورای توسعه هم آمده که باید گزارشی از عملکرد خود ارائه کند اما علی رغم مکاتباتی که صورت گرفته، پاسخی در این رابطه دریافت نکرده‌ایم.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خادم
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۵
0
0
باسلام-لطفا بصورت شفاف بفرمائیدچه فکری برای حمایت مالی ازموسسات قرآنی کرده ایدکه بطور مستقیم بااقشارمختلف درارتباط بوده وبا امکانات داندک موسسه خود را اداره می کنند.آیا پاسخی دارید؟فکرنمی کنم داشته باشید.
captcha