شناسایی 35 شهید قرآنی در منطقه 14/ الگوپذیری از شهدا در سبک زندگی قرآنی
کد خبر: 3304858
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
ایزدیان مطرح کرد:

شناسایی 35 شهید قرآنی در منطقه 14/ الگوپذیری از شهدا در سبک زندگی قرآنی

گروه جهاد و حماسه: فرمانده بسیج ناحیه شهید محلاتی از شناسایی 35 شهید قرآنی در منطقه 14 تهران خبر داد و افزود: با استفاده از سیره این شهدا، سبک زندگی قرآنی را به جوانان معرفی می‌کنیم.

ایزدیان، فرمانده بسیج ناحیه شهید محلاتی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در معرفی منطقه فعالیت‌های دفاع مقدسی و ایثار و شهادت منطقه 14 تهران گفت: این منطقه بیش از دو هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و یکی از مناطق پیشرو در زمینه ایثارگری و شجاعت و فداکاری است.
ایزدیان افزود: یکی از موضوعاتی که سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول‌الله(ص) دنبال می‌کند شناسایی شهدای قرآنی است و در این راستا حدود 35 خانواده شهید قرآنی در منطقه 14 شناسایی شده‌اند که با آنان به منظور انجام دیدارهای هفتگی و ساخت مستند ارتباط گرفته شده است.
فرمانده بسیج ناحیه شهید محلاتی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که سیره و رفتار این شهدای قرآنی را به جوانان امروزی معرفی کنیم و آنان را الگوی زندگی خود قرار دهیم.
ایزدیان در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله‌ العالی) که بر سبک زندگی اسلامی قرآنی تأکید دارند، عنوان کرد: این شهدا را به عنوان کسانی که در آن عرصه تربیت شده‌اند و از خانواده قرآنی برخوردار بودند و با توجه به تربیت قرآنی خود که ره صد ساله را در یک شب طی کردند، با استعانت از قرآن به جوانان امروزی معرفی می‌کنیم و قطعاً این شهدا الگوی خوبی برای پیاده کردن سبک زندگی اسلامی قرآنی هستند.

captcha