رژیم سعودی دست اسرائیل را از پشت بسته است
کد خبر: 3159642
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
امام جمعه کوهسار:

رژیم سعودی دست اسرائیل را از پشت بسته است

کانون خبرنگاران نبأ/ فاطمه جلالی عزیزیان: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی اظهار کرد: رژیم سعودی در کشتن زنان و بچه‌های بی‌گناه و خراب کردن خانه‌ها و کشتار غیرنظامیان متخصص شده و حتی دست اسرائیل را از پشت بسته است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، امام‌جمعه کوهسار استان البرز در خطبه‌های دشمن‌شکن نمازجمعه این هفته خطاب به حاکمان سعودی گفت: یا دست از نوکری رژیم صهیونیستی و خونریزی و مسلمان کشی بردارید و توبه کنید و یا اینکه به غزه هم حمله کنید و خوی صهیونیستی و وحشیگری خود را تکمیل کنید و کارهای نیمه تمام رژیم اشغالگر قدس را تمام کنید.

محمدی با اشاره به سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) اظهار کرد: با وجود ارتش و سپاه مقتدر روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی در جهان افزوده می‌شود.

وی گفت: نیروهای نظامی ایران از ارتش و سپاه و بسیج امتیازی دارند که هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های دنیا ندارند و آن هم معنویت و پیروی از دستورات اسلام و قرآن است و در واقع ارتش ما ارتش محمدی با اشاره به جسارت مأموران رژیم سعودی نسبت به زائران خانه خدا و حجاج ایرانی اظهار کرد: از دولت به خاطر محکوم کردن این جنایت و همچنین لغو عمره تشکر و قدردانی می‌کنیم و پیشنهاد ما به دولت این است که تا زمانی که حکومت سعودی پی به اشتباهش نبرده و خاطیان را به اشد مجازات نرسانده به جای عمره حجاج را به کربلا اعزام کند.

خطیب جمعه کوهسار با اشاره به سیاهه جنایات حکومت سعودی در منطقه اظهار کرد: جنگ خونینی که در سوریه و عراق توسط داعش و جبهه النصره اتفاق افتاد با حمایت‌های مادی و تسلیحاتی عربستان به‌وقوع پیوست، در بحرین با تجاوز نظامی به مردم انقلابی حمله کرد و ضمن به خاک و خون کشیدن مردم مساجد را هم تخریب کرد و امروز هم نوبت به مردم مظلوم و انقلابی یمن است تا آنها را هم سرکوب کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه پشت پرده همه اتفاقات تروریستی در منطقه عربستان سعودی قرار دارد و نام این رژیم با تروریست عجین شده و دربست نوکر رژیم صهیونیستی است و برنامه‌هایی نا تمام اسرائیل و آمریکا را در منطقه پیاده می‌کند و همان کارهایی که قرار بود آنها انجام دهند الان عربستان آنها را انجام می‌دهد.

محمدی در پایان تأکید کرد: رژیم سعودی در کشتن زنان و بچه‌های بی‌گناه و خراب کردن خانه‌ها و کشتار غیرنظامیان متخصص شده و حتی دست اسرائیل را از پشت بسته است.

captcha