مدیران قرآنی مؤسسات از رقابت‌های ناسالم بپرهیزند
کد خبر: 3154494
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد:

مدیران قرآنی مؤسسات از رقابت‌های ناسالم بپرهیزند

کانون خبرنگاران نبأ/ ندا رحمانی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی ضمن بیان اینکه در رساندن فرهنگ قرآن به درجات بالا کمیت مهم نیست، تأکید کرد: مدیران مؤسسات از رقابت‌های ناسالم و کاذب بپرهیزند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی و مدیران مؤسسات با مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان ۲۷ فروردین‌ماه دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، در این دیدار، نقش نیروی انسانی متخصص، تربیت معلم، تربیت ممتحن و تربیت داور را در ارزش‌های دینی و قرآنی به ویژه در حوزه جوانان و اهل قرآن بی‌بدیل توصیف کرد، همچنین ادامه فعالیت‌ها را فقط با داشتن برنامه و هدف مشخص امکان‌پذیر دانست.

وی اظهار کرد: در رساندن مردم و اهل قرآن به درجات بالایی از محضر قرآن کمیت مهم نیست و آنچه در اینجا از اهمیت بسزایی برخوردار است درواقع کمیت است. وی همچنین از مدیران مؤسسات خواست از رقابت‌های ناسالم و کاذب بپرهیزند.

در پایان حجت‌الاسلام خادمی به مدیران تأکید کرد: راه همفکری و هم‌افزایی با اهل قرآن را در پیش گیرند و عناصر برجسته قرآن را شناسایی و زیر پرچم خود حفظ کنند.

captcha