همایش «مطالعات اجتماعی اسلام و دین در ایران» برگزار می‌شود
کد خبر: 3107703
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
با محوریت پایان‌نامه‌های دانشجویی؛

همایش «مطالعات اجتماعی اسلام و دین در ایران» برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: همایش «مطالعات اجتماعی اسلام و دین در ایران» ۳۱ فروردین و اول و دوم اردیبهشت در وزارت علوم و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همایش «مطالعات اجتماعی اسلام و دین در ایران» به‌همت گروه جامعه‌شناسی دین انجمن جامعه‌شناسی ایران با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات برگزار می‌شود.

این همایش که در حوزه‌ مطالعات اجتماعی دین در ایران با محوریت پایان‌نامه‌های دانشجویی برگزار می‌شود، شاهد دو پنل در روزهای ۳۱ فروردین ۹۴، سالن شهید مفتح وزارت علوم (پنل دین و دانشگاه) و روزهای اول و دوم اردیبهشت ۹۴ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خواهد بود.

بنا بر این گزارش، دبیر علمی این  همایش، محمدرضا کلاهی است. این همایش با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات، انجمن جامعه‌شناسی آموزش و پرورش و انجمن علمی ـ دانشجویی انسان‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

captcha