آزمون ورودی تربیت مربی قرآن در شمال تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 2924509
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
به همت مؤسسه ندای ملکوت؛

آزمون ورودی تربیت مربی قرآن در شمال تهران برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آزمون ورودی تربیت مربی قرآن کریم، ۱۷ اسفندماه در شمال تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین کوششی، مدیر مسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ندای ملکوت تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: آزمون ورودی دوره تربیت مربی در منطقه 6 تهران در هفته گذشته، با حضور 170 نفر از بانوان و آقایان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در اسفندماه آزمون ورودی سه دوره تربیت مربی از سوی این مؤسسه در حال برگزاری است که دو دوره آن برگزار شده است، اظهار کرد: همچنین آزمون ورودی تربیت مربی، 17 اسفندماه در شمال تهران با حضور اکثریت بانوان و اقلیت آقایان برگزار می‌شود.

کوششی با اشاره به اینکه استقبال مطلوبی از برگزاری این دوره‌ها شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که بالغ بر 700 نفر شرکت‌کننده در این آزمون‌های ورودی حضور پیدا کرده باشند که اکثرشان حد نصاب لازم را کسب می‌کنند و قبول می‌شوند و در دوره‌های تربیت مربی حضور پیدا می‌کنند.

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ندای ملکوت تهران با اشاره به پیش‌نیاز حضور در دوره‌های تربیت مربی بیان کرد: داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، تسلط کامل به روخوانی و روان‌خوانی قرآن و داربودن حداکثر 45 سال و حداقل 18 سال از جمله پیش‌نیازهای این دوره است.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که در پایان دوره موفق به اخذ مدرک رسمی معلمی قرآن شوند، در آموزش‌های قرآنی به عنوان مدرس بکارگیری می‌شوند و سه سال هم تعهد خدمت دارد و باید در کلاس‌هایی که برای حضور آنها مشخص شده است، مشغول به تدریس شوند.

یادآور می‌شود، مؤسسه ندای ملکوت در میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورکش، پلاک ۷ واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۳۵۰۵۴ – ۸۸۸۴۸۸۱۵ تماس بگیرند.

captcha