اجرای طرح جامع امامزاده سبزپوش گراش
کد خبر: 2883665
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

اجرای طرح جامع امامزاده سبزپوش گراش

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح جامع امامزاده سبزپوش این شهرستان شامل عملیات عمرانی و مرمت این بقعه متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام زین‌الدینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گراش امروز، 3 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح جامع امامزاده سبزپوش این شهرستان بیان کرد: در این طرح اجرای نمای بیرونی ساختمان، با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال از اعتبارات داخلی اداره به اتمام رسید.
وی با اشاره به سایر عملیات‌های عمرانی شامل تکمیل گلدسته، گنبد و ساخت زائرسرا، شبستان، افزود: عملیات عمرانی این بخش‌ها نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال اجراست که به یاری خدا با جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی همچنین اعتبارات سازمانی مبالغ مورد نیاز جهت تکمیل پروژه عمرانی امامزاده تأمین خواهد شد.
حجت‌الاسلام زین‌الدینی، ساختمان اصلی، رواق‌ها، بخش‌های فرهنگی، گردشگری، ویلاهای اقامتی، کمپینگ، زائرسراها و سایر امکانات خدماتی و رفاهی را از دیگر موارد طرح جامع امامزاده سبزپوش دانست.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گراش خاطرنشان کرد:‌در حال حاضر 4 چشمه سرویس بهداشتی از جمله امکانات آن این بقعه متبرکه است.
یادآور می‌شود، حرم مطهر امامزاده سبزپوش(ع) در بخش ارد، 75 کیلومتری شهرستان گراش واقع شده است و گراش در جنوب استان فارس و در فاصله حدود 360 کیلومتری از شیراز و 15 کیلومتری لار قرار دارد.

captcha