بهره‌گیری از پیشکسوتان قرآن و حضور متسابقان اهل‌ سنت؛ از نقاط مثبت مسابقات مدهامتان
کد خبر: 2879155
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
مقدمی تصریح کرد:

بهره‌گیری از پیشکسوتان قرآن و حضور متسابقان اهل‌ سنت؛ از نقاط مثبت مسابقات مدهامتان

گروه فعالیت‌های قرآنی: داور صوت رشته حفظ نهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان استفاده از شخصیت‌های پیشکسوت قرآنی و حضور متسابقان اهل سنت در کنار دیگر متسابقان را از نقاط مثبت دوره نهم مسابقات قرآنی مدهامتان دانست.

قاسم مقدمی، داور صوت رشته حفظ نهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: میزبانی مسابقات سراسری مدهامتان در خوزستان برگ زرین دیگری به افتخارات استان افزود که این امر نشان از قابلیت و وجود ظرفیت‌های ارزشمند قرآنی در خوزستان دارد.

مقدمی میزبانی خوزستان برای مسابقات قرآن را افتخار دانست و افزود: باید از این میزبانی محافظت شود و قدر این میزبانی را بیش از پیش بدانیم. از نقاط قوت برگزاری این مسابقات این است که بحمدالله در همه رشته‌های مسابقات شاهد حضور داور خوزستانی بودیم که خوب و پسندیده بود و نشانگر استعداد بالای نیروهای قرآنی استان خوزستان است؛ امیدواریم جامعه قرآنی استان قدر این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها را بداند.

این داور قرآنی با اشاره به دیگر ویژگی‌های این دوره از مسابقات مدهامتان خاطرنشان کرد: از محاسن برگزاری این دوره از مسابقات این است که از شخصیت‌های پیشکسوت و بسیار ارزشمندی استفاده شده است و بودن قاریان و پیشکسوتان استان خوزستان در کنار این اساتید بسیار ارزشمند است.

وی افزود: حضور متسابقان اهل سنت در کنار دیگر متسابقان نقطه بسیار بسیار مثبتی بود که این فرصت را ارزشمند می‌دانم و این وحدت و الفت کاملاً بین متسابقان مشاهده می‌شد و باید این فرصت را ارزشمند دانست و حفظ کرد.

داور صوت رشته حفظ نهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در خصوص روند مسابقات با بیان اینکه مسابقات حفظ با کیفیت متوسط به بالا برگزار شد، افزود: در بخش حفظ از اجرای حفاظ استان خوزستان راضی نبودم. در بخش‌های مختلف حسن حفظ، ارائه خوب محفوظات متأسفانه سطحی که انتظار می‌رفت اجرا نشد. البته این بدان معنا نیست که کاملاً در رده‌های برتر نباشند اما انتظار ما کسب رتبه‌های فاخرتر و ممتازتر است.

captcha