ولایت‌پذیری مسئولان و خدمت صادقانه به مردم، عامل بقای انقلاب است
کد خبر: 2798450
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

ولایت‌پذیری مسئولان و خدمت صادقانه به مردم، عامل بقای انقلاب است

گروه سیاسی: امام جمعه خرمدره با بیان این‌که باید سعی کنیم تا پایه‌های انقلاب با وجود هجمه‌های فراوان علیه کشور هر روز مستحکم‌تر از روز قبل شود، گفت: بقا و دوام انقلاب در برهه کنونی در سایه تبعیت از ولایت فقیه و خدمت صادقانه به مردم میسر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سید‌علی حسینی، امام جمعه خرمدره پیش از ظهر امروز، 13  بهمن در دیدار مسئولان شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایام‌الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا مسئولان با حضور در بین مردم به بیان عملکرد و دستاوردهای نظام در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب بپردازند.
وی با بیان این‌که انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران حاصل خون هزاران شهید گلگون کفنی است که جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم انقلاب و اسلام کردند، یادآور شد: در برهه کنونی همه ما وظیفه داریم تا در راستای پاسداشت خون شهدا تلاش کرده و ادامه‌دهنده راه آن بزرگواران باشیم.

ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم
امام جمعه خرمدره با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، عنوان کرد: هر فرد از این جامعه به‌ویژه کسانی که لباس خدمت به خلق را به تن کرده و متصدی انجام شغل و خدمتی به مردم شده‌اند باید برای پاسداشت این همه ایثار و از خود گذشتگی، دین خود را به نظام اسلامی و شهدا ادا کنند.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان این‌که باید سعی کنیم تا پایه‌های انقلاب با وجود هجمه‌های فراوان علیه کشور هر روز مستحکم‌تر از روز قبل شود، خاطرنشان کرد: بقا و دوام انقلاب در برهه کنونی در سایه تبعیت از ولایت فقیه و خدمت صادقانه به مردم میسر است.
در ادامه این جلسه، جمشید شیخی، فرماندار خرمدره با تبریک فرارسیدن سی‌و‌ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارکرد: دردهه فجر امسال بیش از 180 برنامه درسطح شهرستان به اجرا درخواهد آمد.
وی در پایان با تأکید بر این‌که افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان از جمله برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان خرمدره است، ابراز کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها روند رو به رشد شهرستان تسریع شود.

captcha