تمدید مجدد زمان ثبت نام در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 2792668
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

تمدید مجدد زمان ثبت نام در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت نام برای حضور در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور یک بار دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ زمان ثبت نام در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور تا روز 20 بهمن ماه تمدید شده است. این تصمیم در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور مطرح و تصویب شد.
بر همین اساس متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند تا روز 20 بهمن ماه با مراجعه با پایگاه اطلاع‌رسانی این دوره از مسابقات به نشانی www.pnuquran19.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.
پیش از این یکبار دیگر زمان ثبت نام برای حضور در این مسابقات از 29 دی‌ماه تا دهم بهمن‌ماه تمدید شده بود و این برای دومین بار است که زمان ثبت نام تمدید می‌شود.
نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور در بخش‌های شفاهی،‌ کتبی،‌ پژوهشی، ادبی،‌ هنری و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. قرائت به روش تحقیق، قرائت به روش ترتیل،‌ حفظ پنج جزء اول، حفظ 10 جزء،‌ حفظ 20 جزء،‌ حفظ کل قرآن، مدیحه سرایی و اذان از جمله رشته‌های بخش شفاهی این دوره از مسابقات است.
مراحل مقدماتی این مسابقات که شامل دانشگاهی و استانی است تا قبل از پایان یافتن سال و مرحله کشوری نیز اردیبهشت‌ماه در مازندران برگزار می‌شود.

captcha