پیگیری مطالبات نخبگان قرآنی در حضور معاون علمی رئیس‌ جمهور
کد خبر: 2708711
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
افتخاری خبر داد:

پیگیری مطالبات نخبگان قرآنی در حضور معاون علمی رئیس‌ جمهور

گروه سیاسی: رئیس فراکسیون حمایت از نوآوران، نخبگان و مخترعان مجلس با اشاره به برگزاری جلسه این فراکسیون با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور اظهار کرد: در این جلسه ضمن حمایت از نخبگان قرآنی، مطالبات آن‌ها نیز پیگیری شد.

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون گفت: در این جلسه از حضور اعضای فراکسیون و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان تشکر کردیم.
وی افزود: در ادامه این جلسه گزارشی از اعتبارات قرآنی ارائه شد؛ همچنین پیشنهاداتی در مورد نحوه نظارت بر هزینه‌کرد اعتبارات قرآنی دستگاه‌ها مطرح شد.
افتخاری خاطرنشان کرد: در این جلسه تأکیداتی در مورد فعال شدن صندوق مشارکت توسعه فعالیت‌های قرآنی صورت گرفت؛ چرا که با راه‌اندازی این صندوق اعتبارات قرآنی به صورت قانون‌مند و منظم در مسیر توسعه فعالیت‌های قرآنی هزینه می‌شود.
منتخب مردم تهران در مجلس همچنین از برگزاری جلسه فراکسیون حمایت از نوآوران، نخبگان و مخترعان مجلس با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این جلسه نسبت به حمایت از نخبگان قرآنی کشور تأکید شد.
رئیس فراکسیون حمایت از نوآوران، نخبگان و مخترعان مجلس افزود: خواسته ما از معاون رئیس جمهور این بود که در ملاک‌های ارزشیابی، بحث معیارهای قرآنی نیز مورد توجه قرار گیرد.

captcha