«حدیث زندگی» راوی مهارت‌های معنوی در مقابله با سختی‌ها می‌شود
کد خبر: 2690810
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

«حدیث زندگی» راوی مهارت‌های معنوی در مقابله با سختی‌ها می‌شود

گروه جامعه: سلسله جلسات «حدیث زندگی» به منظور بالا بردن مهارت‌های معنوی در برابر مقابله با سختی‌ها و بلایا، فردا ۲۱ دی‌ماه، در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

به گزارش خبر گزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برنامه‌‌ فرهنگسراها و مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق 22 گانه پایتخت به منظور حضور شهروندان و استفاده آ‌ن‌ها از برنامه‌های ارائه شده از 20 تا 26 دی‌ماه اعلام شده است که به بخشی از برنامه‌های دینی آن اشاره می‌کنیم.

کارگاه آموزشی مدیریت کنترل خشم و آموزش مهارت تنظیم هیجانی، ناتوانی در کنترل و ابراز هیجان‌ها 22 دی‌ماه، ساعت 10 تا 12 در فرهنگسرای هنگام برگزار می‌شود.

سیری بر تفکرات امام خمینی(ره)

نشست «در پرتو ولایت» با محوریت سیری بر تفکرات امام خمینی(ره) با موضوعات عفاف و حجاب، تاریخ اسلام و شیعه و ... 24 دی‌ماه، ساعت 10 تا 12 در فرهنگسرای رویش برپا می‌شود.

«دوست من نماز» نیز عنوان برنامه دیگری است که به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ نماز و ترغیب کودکان و نوجوانان به این فریضه الهی، با همکاری مدارس منطقه 11 اجرایی و طی آن مراحل و ارکان نماز در جشن عبادت دانش آموزان توسط کارشناس مذهبی آموزش داده می‌شود. این برنامه 20 تا 29 دی‌ماه، از ساعت 9 تا 12 در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.

«حدیث زندگی» نیز عنوان سلسله جلساتی است که به منظور بالا بردن مهارت‌های معنوی در برابر مقابله با سختی‌ها و بلایا، اصلاح رفتار، از بین بردن حسرت، تقویت رأفت و مهربانی با حضور نیلچی‌زاده طی 21 دی‌ماه، ساعت 14 در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

آشنایی با «سیره صالحین»

از دیگر برنامه‌های دینی که طی هفته جاری اجرایی می‌شود می‌توان به جلسات معرفتی و تبیین فضائل اخلاقی و سیره ائمه معصومین(ع) با عنوان «سیره صالحین» در بین گروه نوجوان و جوان با مشارکت کانون کبوتران حرم رضوی طی 24 تا 26 دی‌ماه، ساعت 18 در  خانه فرهنگ فرشته آزادی اشاره کرد.

«راویان فتح» نیز عنوان سلسله جلسات آموزشی وقایع و شرح عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است که با مشارکت بسیج ناحیه مقاومت مالک اشتر طی 25 دی‌ماه، ساعت 14 در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

نشست «خانواده وتربیت دینی»

سلسله نشست‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز طی روزهای 22 و 24 دی‌ماه، از ساعت 15 در فرهنگسرای بهاران اجرایی می‌شود. نشست «خانواده وتربیت دینی» نیز 23 دی‌ماه، در مرکز رشد کودک و مادر برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌توان از نشست مذهبی «آئین متقین» با موضوع هفته وحدت نام‌ برد که 23 دی‌ماه، ساعت 13 تا 15 در مسجدالنبی(ص) منطقه 21 اجرایی می‌شود.

captcha