امشب؛ برپایی ۲ محفل از مجموعه محافل مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان
کد خبر: 2674417
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

امشب؛ برپایی ۲ محفل از مجموعه محافل مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی: دو محفل انس با قرآن از مجموعه محافل جانبی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان امشب، ۱۶ دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در ادامه محافل انس با قرآن که در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان برگزار می‌شود، امروز سه‌شنبه، 16 دی‌ماه دو محفل نورانی دیگر برگزار می‌شود.
براساس این گزارش در اولین محفل از این محافل، حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان و از مصر محمود کمال الدین، نفر دوم رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهند پرداخت.
این محفل نورانی بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد مسلم ابن عقیل واقع در خیابان شهید مدنی، خیابان سبلان جنوبی برگزار می‌شود. همچنین در این محفل انس با قرآن تلاوتی توسط حفاظ کشور و اجرای گروه تواشیح نیز در نظر گرفته شده است.
دومین محفل این روز که بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود نیز با حضور جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان و از مصر محمد نیاظی، نفر اول رشته حفظ پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان برگزار می‌شود. این محفل انس با قرآن نیز در مسجد کوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود در حاشیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان که از روزهای یازدهم تا چهاردهم دی‌ماه در برج میلاد تهران در جریان بود، 28 محفل انس با قرآن برنامه‌ریزی شده است.
این محافل از روزهای هشتم تا 18 دی‌ماه و با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی برگزار می‌شود.

captcha