راه‌یابی آثار عکاسان استان مرکزی به «سوگواره‌های عاشورایی»
کد خبر: 2613966
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

راه‌یابی آثار عکاسان استان مرکزی به «سوگواره‌های عاشورایی»

گروه هنر: مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی از راهیابی آثار هنرمندان خانه عکاسان حوزه هنری استان به سوگواره‌های عاشورایی خبر داد.

حمیدرضا مجیدی، مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، اظهار کرد: اثر عکاسی محمد وروانی فراهانی از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان به سوگواره ملی عکس قاب خالی خورشید راه یافت.

وی افزود: این سوگواره به همت شهرداری تبریز برگزار شد و نمایشگاه آثار راه‌ یافته به این سوگواره از هشتم تا سیزدهم آذرماه جاری در گالری یادمان مفاخر آذربایجان(پارک طوبی) تبریز برقرار خواهد بود.

مجیدی در ادامه افزود: اثرعکاسی سعیدرضا مقصودی نیز به هفتمین سوگواره ملی عکس مهر محرم راه یافت که نمایشگاه آثار برگزیده روز چهارشنبه، 12 آذرماه در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش می‌یابد و به مدت یک هفته میزبان علاقه‌مندان به هنر عاشورایی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین مراسم اختتامیه این سوگواره، 19 آذر ماه در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار و از نفرات برتر تقدیر می‌شود.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان در پایان با بیان اینکه آثار عکاسی بیش از 15نفر از هنرمندان خانه عکاسان حوزه هنری استان به سوگواره‌های سرخ و سیاه، به رنگ عشق و سوگواره محتشم شرکت داده شده است، یادآور شد: این سوگواره‌ها در اواخر ماه صفر در تهران برگزار خواهند شد.

captcha