بينش و بصيرت سياسی؛ مهم‌ترين ويژگی آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی
کد خبر: 2610537
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

بينش و بصيرت سياسی؛ مهم‌ترين ويژگی آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی

گروه سياسی: معاون سياسی ـ امنيتی استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی دارای خصوصيات فقاهت، زهد و مردم دوستی، بينش و بصيرت سياسی بود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كهگيلويه ‌و بويراحمد، فتاح محمدی، معاون سياسی ـ امنيتی استاندار كهگيلويه و بويراحمد، هشتم آبان‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم يكمين سالگرد رحلت آيت‌‌الله سيد كرامت‌الله ملك‌حسينی، گفت: ایشان دارای خصوصيات فقاهت، زهد و مردم دوستی، بينش و بصيرت سياسی بود.
وی اظهار كرد: آيت‌الله ملك‌حسينی ارادت خاصی به مردم كهگيلويه و بويراحمد و خطه جنوب كشور داشت و همواره با بيان ولايت‌مداری و وفاداری آنان به نظام و انقلاب، از مسئولان كشوری درخواست می‌كرد مردم اين استان را مورد حمايت جدی قرار دهند.
معاون سياسی ـ امنيتی استاندار كهگيلويه وبويراحمد بيان كرد: آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی از شاگردان برجسته امام خمينی‌(ره) و آيت‌الله بروجردی بود و در زمان تدريس خود نيز شاگردان مطرحی را تربيت كرد.
محمدی در ادامه به تشريح وظايف دستگاه‌‌ها به‌منظور هر‌چه باشكوه‌تر برگزاری مراسم يكمين سالگرد رحلت آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی در مركز استان اشاره كرد و افزود: مخابرات به‌صورت پيامكی اطلاع‌رسانی و سازمان تبليغات از روحانيان برای حضور در مراسم دعوت كند.
وی با تأكيد بر اين‌كه فضا‌سازی برنامه به سپاه واگذار شده، عنوان كرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و ثبت ‌احوال با هماهنگی شهرداری اقدام به برگزاری نمايشگاه كنند.
معاون سياسی ـ امنيتی استاندار كهگيلويه و بويراحمد با بيان اين‌كه سپاه برای مشخص شدن مجری با هماهنگی صدا و سيمای استان برنامه را اجرا كند، عنوان كرد: در راستای برقراری نظم و امنيت در بيرون و بحث ترافيك در مراسم يكمين سالگرد رحلت آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی نيروی انتظامی عهده‌دار اين كار است.
محمدی خاطرنشان كرد: برنامه اين مراسم در شهرستان‌ها با محوريت فرمانداران، ائمه‌ جمعه، سپاه شهرستان، حوزه علميه برگزار شود.
وی يادآور شد: مراسم يكمين سالگرد ارتحال آيت‌‌الله سيد كرامت‌الله ملك‌‌حسينی روز 12 آبان مصادف با سالگرد رحلت آن عالم ربانی در ياسوج و در مصلای امام خمينی(ره) در عصر همان روز برگزار می‌شود و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و دعوت از يك سخنران ملی و كشوری از رئوس اين برنامه‌ها است.
امين كمالوندی، مدير‌كل ارشاد ‌اسلامی كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين نشست پيشنهاد كرد، نمايشگاه عكس و دست نوشته‌‌های آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی در محل برگزاری مراسم برگزار شود.
وی تصريح كرد: قريب به 80 قطعه عكس و 70 دست ‌نوشته كه با هماهنگی دفتر بيت آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی صورت گرفته آماده به نمايش گذاشتن در مراسم سالگرد اين عالم وارسته است.
هم‌چنين رضا پارسيان‌‌نژاد، رئيس حوزه هنری كهگيلويه و بويراحمد هم نقطه عطف برگزاری باشكوه مراسم يكمين سالگرد رحلت آيت‌الله‌العظمی ملك‌حسينی را حضور مردم عنوان كرد و گفت: از برنامه‌های مهم قابل اجرا در اين مراسم توزيع و پخش كتاب اين فقيد دانشمند بوده كه تا پنج‌شنبه جاری در دو هزار جلد به چاپ رسيده و به استان وارد می‌شود.
captcha