دانشگاه فرهنگيان در بوشهر آغاز به كار كرد
کد خبر: 2498545
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹

دانشگاه فرهنگيان در بوشهر آغاز به كار كرد

معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگيان بوشهر گفت: دانشگاه فرهنگيان در قالب پرديس علامه طباطبايی(ره) و بنت الهدی با حضور حضرت آيت‌الله صفايی بوشهری امام جمعه بوشهر و مسئولان استان آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، محمد شيخيانی، معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگيان بوشهر، امروز دوشنبه 30 بهمن‌ماه، در حاشيه آيين افتتاح اين دانشگاه گفت: دانشگاه فرهنگيان برای تربيت نيروی انسانی متخصص و مورد نياز آموزش و پرورش و برای تربيت نسلی خداباور، مستقل، توانمند و با مهارت تأسيس شده است.
محمد شيخيانی افزود: دانشگاه فرهنگيان استان بوشهر هم اينك در دو دوره كارشناسی پيوسته و ناپيوسته دانشجو می‌پذيرد. در رشته كارشناسی پيوسته امسال از طريق كنكور سراسری در شش رشته زبان انگليسی، ادبيات فارسی، تاريخ، علوم اجتماعی، مشاوره و آموزش و پرورش پيش دبستانی و دبستانی 300 دانشجو پذيرش شده است.
شيخيانی اضافه كرد: همچنين در 12رشته كارشناسی ناپيوسته نيز هم اينك 400 دانشجو مشغول به تحصيل هستند. با همكاری اداره‌كل آموزش و پرورش تلاش می‌شود رشته‌های كارشناسی ناپيوسته را تا 14 رشته افزايش دهيم و بتوانيم در سال‌جاری 500 دانشجوی جديد را در رشته‌های كارشناسی پيوسته جذب كنيم. با توجه به چشم‌انداز ترسيم شده برای دانشگاه فرهنگيان تا دوره دكتری تا سال آينده دوره كارشناسی ارشد هم داشته باشيم.
وی گفت: هم اينك بيش از 100نفر استاد در اين دانشگاه مشغول به كارند كه از اين تعداد بيش از 12 نفر موظفی و مابقی بصورت حق‌التدريس هستند.
captcha