«ندای قرآن»؛ تلفن گويای ارتباط با كلام وحی
کد خبر: 1736515
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۲

«ندای قرآن»؛ تلفن گويای ارتباط با كلام وحی

گروه فضای مجازی: معاون برنامه‌ريزی و توسعه فرهنگسرای قرآن از دسترسی شبانه‌روزی به تلفن گويای ندای قرآن با شماره «144» و ارتباط با كلام وحی(قرآن) خبر داد.

«سعيد زكی‌لو»، معاون برنامه‌ريزی و توسعه فرهنگ‌سرای قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اشاره به اينكه علاقه‌مندان به انس با كلام وحی در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانند با شماره‌گيری يك عدد سه رقمی با آسمان بی‌كران الهی ارتباط برقرار كنند، گفت: شهروندان با برقراری ارتباط با «144» و با استفاده از راهنمای اين شماره از مزايای آن استفاده كنند.
وی ادامه داد: راهنمای تلفن گويای ندای قرآن به محض برقراری تماس، در قالب عباراتی ساده و كوتاه، چگونگی استفاده از خط ندای قرآن را در اختيار شهروندان قرار می‌دهد.
وی با اشاره به مزايای تلفن گويای ندای قرآن ادامه داد: ارائه تلاوت ترتيل اساتيد مصری و ايرانی به همراه ترجمه آيات قرآن آن هم به صورت دلخواه در طول ساعات شبانه‌روز از مزايای اين سيستم است.
زكی‌لو افزود: در حال حاضر ندای قرآن با 36 خط به فعاليت پرداخته و در شبانه‌روز هزاران نفر از طريق تماس با «144»، ضمن شنيدن آيات الهی با صدای قاريان ممتاز بين‌المللی بر اطلاعات قرآنی خود می‌افزايند.
معاون برنامه‌ريزی و توسعه فرهنگسرای قرآن ارتقاء كمی و كيفی سيستم ندای قرآن را از فعاليت‌های سال آينده فرهنگسرای قرآن دانست و ادامه داد: فرهنگسرای قرآن در سال جديد در فاز يك نسبت به ارتقاء كمی و كيفی اين سيستم اقدام می‌كند، تا خدمات قرآنی ديگری در اين شماره لحاظ شود.
ارتقای ندای قران به يك مجله قرآنی شنيداری، افزايش خطوط و افزودن قابليت‌هايی همچون جدول برنامه‌های هيئت‌ها و جلسات قرآنی، تفسير موضوعی آيات، امكان پرسش و پاسخ و ارائه تلاوت‌های منتخب و درخواستی از برنامه‌های آتی اين سيستم است كه زكی‌لو از آن نام برد.
يادآوری می‌شود، ندای قرآن يك سيستم نرم‌افزاری است كه نيازی به نظارت مستقيم در شبكه مخابرات نداشته و در حال حاضر توسط فرهنگ‌سرای قرآن پشتيبانی می‌شود.
captcha