سايت اينترنتی «علامه مصطفوی» راه‌اندازی شد
کد خبر: 1653677
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۲

سايت اينترنتی «علامه مصطفوی» راه‌اندازی شد

گروه وبلاگ و IT: سايت ‌پنج زبانه «علامه مصطفوی» توسط مركز نشر آثار علامه مصطفوی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين سايت به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، انگليسی و تركی طراحی شده و خدمات خود را به اين پنج زبان به كاربران خود ارائه می‌دهد. علامه مصطفوی دارای تأليفات و نوشته‌هايی بيش از هفتاد جلد كتاب است.
در اين سايت بخش‌های مختلفی مانند: زندگی‌نامه، مقاله، آثار، انتشارات و ارتباط با ما وجود دارد.
در بخش بيوگرافی اين سايت می‌خوانيم: «در روز چهارم شعبان سال ١٣٣٤هجری قمری مطابق با سال ١٢٩٧هجری شمسی، خداوند جلوه‌ای از رحمتش را با تولد يكی از اولياء خاصش در شهر تبريز منطقه آذربايجان ايران نشان داد».
«نوشته‌های وی در زمينه‌های مختلف علوم الهی است؛ مانند: تحقيق در واژه ها و لغات قرآن، تفسير قرآن و كلمات قرآن، تاريخ اسلام، تحقيق راجع به زندگانی و فرمايشات و سيره و روش امامان معصوم (ع)، تحقيق راجع به ديگر اديان الهی، علم كلام، علم رجال، علم اخلاق، عرفان و سير و سلوك و غيره»
«علامه مصطفوی در تاريخ نوزدهم جمادی الاول ١٤٢٦ مطابـق با بيست و ششم جون ٢٠٠٥ حدود ساعت ١٤:٣٠ بعد از ظهر يكشنبه در منزلش در تهران از دنيا رفت».
اكنون گروه مركز نشر آثار علامه مصطفوی، نوشته ها و تأليفات او را نشر و تبليغ می‌كند و به‌تازه‌گی به انتشار آثار وی در سايتی با عنوان «علامه مصطفوی» كرده‌است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
افسانه نجاری دهقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۱
0
1
بسیار عالیست انشاالله وافعا علامه مشمول برکات الهی و قرین اولیا الهی گردند
captcha