بیابانکی و اسفندقه میهمان نخستین شب «بر آستان اشک» می‌شوند
کد خبر: 1476376
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
در آستانه ماه صفر؛

بیابانکی و اسفندقه میهمان نخستین شب «بر آستان اشک» می‌شوند

گروه ادب: نخستین شب سوگواره عاشورایی «بر آستان اشک» همزمان با فرارسیدن ایام ماه صفر با حضور شاعران آئینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با فرارسیدن ماه صفر سوگواره عاشورایی «بر آستان اشک» - شب‌های شعر و مرثیه‌خوانی در مدح و رثای بانوان حرم امام حسین(ع)- به مدت 5 شب از دوم تا ششم آذرماه از ساعت 18 در آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
در شب نخست این برنامه که مصادف با دوم آذرماه است، شاعران برجسته آئینی همچون سیدمحمد سادات اخوی، مرتضی امیری‌اسفندقه، سعید بیابانکی، جواد محقق، علی داودی، علیرضا قنبری، فریبا یوسفی و سیدمحمد موسوی سجاسی از مداحان اهل بیت(ع) حضور و در مدح حضرت زینب کبری(س) به شعرخوانی خواهند پرداخت.
حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان به اهل بیت(ع) آزاد است و مراسم قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در پایان هر شب برای یک نفر از عاشقان اهل بیت(ع) انجام خواهد شد.
این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه 7، اداره‌کل امور ایثارگران شهرداری تهران، پایگاه خبری عقیق، سایت خبری اهل بیت(ع) (ابناء) و فرهنگسرای ابن‌سینا در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار می‌شود.

captcha