20 آذر؛ مهلت ارسال نتایج مرحله استانی مسابقات سراسری مدهامتان
کد خبر: 1476372
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

20 آذر؛ مهلت ارسال نتایج مرحله استانی مسابقات سراسری مدهامتان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام اینکه ۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال نتایج استانی مدهامتان خواهد بود، گفت: مرحله استانی مسابقات خوزستان نیز پنجم آذر برگزار می‌شود.

حسین براتی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، اذان و تفسیر قرآن کریم برگزار خواهد شد. آزمون تفسیر که ویژه ائمه جماعات مساجد استان است به صورت کتبی و در تالار اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار می‌شود.

براتی افزود: در هر یک از این رشته‌ها 24 نفر از شهرستان‌های مختلف استان به مرحله استانی راه یافتند و به جهت اینکه خوزستان میزبان کشوری این مسابقات است، سهمیه ویژه‌ای به استان تعلق گرفته به گونه‌ای که در هر یک از این رشته‌ها 3 نفر از استان به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: 170 نفر از قراء، حافظان و مؤذنان استان برگزیده مرحله شهرستانی، چهارشنبه 5 آذر در مرحله استانی نهمین دوره جشنواره قرآن(مدهامتان) کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد:‌ قاسم مقدمی، قاسم بستانی، سید کریم موسوی، شجاع زویدات، ناجی حیدری، احمدرضا درخشان، جلیل بیت‌مشعل و سید حسن موسوی‌شوکی داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

براتی در پایان اعلام کرد: با توجه به اینکه دبیرخانه جشنواره قرآن(مدهامتان) در خوزستان قرار دارد، دیگر استانها تا 20 آذر می‌توانند نتایج مسابقات مرحله استانی خود را به استان ارسال کنند. مرحله کشوری این دوره از جشنواره قرآنی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد بهمن ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

captcha