استفاده از توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان
کد خبر: 1474464
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
در بیمارستان حضرت عبدالعظیم(ع) محقق می‌شود؛

استفاده از توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان

گروه سلامت: دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت راه‌اندازی مراکز بهداشتی و درمانی از طریق انتشار اوراق وقف تاکید کرد و گفت: در چنین طرح‌های به صورت عملی شعار استفاده از توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان تحقق پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رسول خضری، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه‌اندازی مراکز بهداشتی و درمانی از طریق انتشار اوراق وقف تاکید کرد و گفت: اقدام اخیر سازمان اوقاف برای راه‌اندازی بیمارستان تخصصی سرطان از طریق انتشار اوراق وقف کار بسیار پسندیده و نیکویی است که امیدواریم شاهد استمرار چنین فعالیت‌های باشیم.
خضری با تاکید بر اینکه در چنین طرح‌های به صورت عملی شعار استفاده از توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان تحقق پیدا می‌کند، ادامه داد: بیماری سرطان هزینه‌های اقتصادی، اجتماعی، روحی، روانی و فرهنگی بسیاری را به فرد بیمار و خانواده وی تحمیل می‌کند که مطمئنا راه‌اندازی چنین مراکزی التیامی بر درد بیماران نیازمندان خواهد بود.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز این موضوع را در قالب بیمارستان‌های زنجیره‌ای که خیرین باید وارد کار شوند در دستور کار قرار داده است. قطعا چنین طرح‌های مخالفان و موافقانی هم دارد ولی بنده به شخصه کاملا موافق راه‌اندازی چنین مراکزی هستم.
وی خاطرنشان کرد: هم اقدام سازمان اوقاف در راه‌اندازی بیمارستان تخصصی سرطان و هم فعالیت وزارت بهداشت در ساخت بیمارستان‌های زنجیره‌ای اگر با مدیریت درست و قوی همراه باشد مطمئنا در رفع کمبود فضاهای بهداشتی، درمانی و بیمارستانی برای ارائه خدمات بهتر، باکیفیت بالاتر و به صورت کافی برای بیماران بسیار مثمرثمر خواهد بود.

captcha