حمایت از پژوهش‌ها و ثبت اختراعات قرآنی در داخل و خارج
کد خبر: 1472547
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
ضرغام در غرفه ایکنا اظهار کرد:

حمایت از پژوهش‌ها و ثبت اختراعات قرآنی در داخل و خارج

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران گفت: در این صندوق از پژوهش‌های قرآنی و معارفی حمایت کرده و اختراعات قرآنی را نیز ثبت داخل و خارج می‌کنیم.

نصرت‌الله ضرغام، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران طی بازدید از غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: نخبگان حوزوی می‌توانند از حمایت‌های ما برای انجام کارها‌ی پژوهشی خود در حوزه‌های دینی استفاده کنند.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با اشاره به فعالیت کارگروه معارف در این صندوق عنوان کرد: رئیس کارگروه معارف در این صندوق، حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد است که کارهای پژوهشی روحانیون در حوزه معارفی و دینی را بررسی کرده و این فعالیت‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهد.
وی افزود: حوزویان می‌توانند کارها‌ی پژوهشی خود را در قالب ملاک‌هایی که از پیش تعیین شده و کاملا مشخص است برای ما ارسال کنند تا در صورت تصویب، بودجه مورد نظر در اختیار پژوهشگران روحانی قرار بگیرند.
ضرغام ادامه داد: همچنین، پژوهشگران در حوزه معارفی و دینی اگر اختراعاتی هم داشته باشند، اختراعات آنها را ثبت داخلی و خارجی می‌کنیم.
ضرغام درباره حمایت از پژوهشگران قرآنی گفت: حمایت از پژوهش‌های قرآنی نیز از جمله وظایف ما است و چنانچه پژوهشگران و فعالان قرآنی پژوهش‌های قرآنی در راستای چارچوب‌های ما داشته باشند نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

captcha