ماه‌های محرم و صفر فرصت خوبی برای بازبینی ارزش‌های دینی و اسلامی است
کد خبر: 1470901
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

ماه‌های محرم و صفر فرصت خوبی برای بازبینی ارزش‌های دینی و اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ/ حمیدرضا گل‌محمدی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سیمرغ گفت: ماه محرم و صفر فرصت خوبی برای بازبینی ارزش‌های دینی و اسلامی است که با تحقق این امر، آگاهی مردم نسبت به معارف دینی ارتقا پیدا کند تا با بصیرت و آگاهی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله رمضانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه عاشورا پیام‌های بسیاری برای مسلمانان دارد، گفت: اقشار مختلف جامعه با بهره‌گیری از این پیام‌‌ها می‌توانند با اتحاد و وحدت از عملی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام جلوگیری کنند.

وی افزود: دشمنان اسلام فعالیت‌های گسترده‌ای علیه ارزش‌های اسلامی در بین مسلمانان انجام می‌دهند و با تهاجم فرهنگی می‌خواهند اقشار مختلف جامعه را از فرهنگ دینی و اسلامی، محبت اهل بیت(ع) و قرآن کریم دور کنند تا این ارزش‌ها در بین مردم کم‌رنگ شود.

رمضانی اظهار کرد: ماه محرم و صفر فرصت خوبی برای بازبینی ارزش‌های دینی و اسلامی است که با تحقق این امر، آگاهی مردم نسبت به معارف دینی ارتقا پیدا کند تا با بصیرت و آگاهی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با تأکید بر اینکه عاشورا اوج از جان‌گذشتگی کامل‌ترین انسان‌ها برای احیای دین و افشای ماهیت پلید حاکمان فاسد است، عنوان کرد: اقشار مختلف جامعه باید از نهضت عاشورا برای تقویت حکومت اسلامی درس‌های بزرگی فرا گیرند تا روز به‌ روز اقتدار این حکومت افزایش پیدا کند.

وی عاشورا را دانشگاه بزرگ انسان‌سازی دانست و یادآور شد: هر فردی که در این دانشگاه بتواند معرفت و آگاهی بیشتری به اهل بیت(ع) کسب کند بهتر می‌تواند به نیازهای فکری، عقلی و روحی خود پاسخ دهد.

captcha