«زیباتر از زندگی» در هویزه اکران می‌شود
کد خبر: 1466189
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

«زیباتر از زندگی» در هویزه اکران می‌شود

گروه هنر: فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» ساخته انسیه شاه‌حسینی اولین بار در هویزه اکران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی فیلم «زیباتر از زندگی»، انسیه شاه‌حسینی کارگردان این فیلم سینمایی خبر داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط امیر سیدزاده، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی»، این فیلم که به زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی می‌پردازد، آذرماه در هویزه محل شهادت این شهید بزرگوار افتتاح و سپس در سینماهای کشور اکران می‌شود.

این کارگردان همچنین درباره برخی خبرهای تایید نشده درباره این‌که بخشی از اختیارات وزارت ارشاد در زمینه صدور پروانه نمایش فیلم‌ها محدود شود، بیان کرد: شاید انتشار چنین اخباری ریشه در دعواهای جناحی داشته باشد که من به شخصه نه اطلاعی از دعواهای پشت پرده و نه علاقه‌ای به دانستن آن دارم، اما آنچه مهم است رسیدن به نقطه‌ای از فعالیت‌های سینمایی است که هر آنچه اتفاق می‌افتد به نفع مصلحت و در مسیر ارتقای فرهنگی جامعه و همچنین اهالی سینما باشد و نتیجه‌ای آرامش‌بخش داشته باشد.

شاه‌حسینی افزود: سینمای ایران آبروی فرهنگ و هنر این مملکت است و هر فعالیتی در آن باید به سود فرهنگ و هنر و مردم باشد بنابراین با هر آنچه موجب ارتقا، امنیت و وحدت اسلامی شود، موافق هستم.

کارگردان فیلم «پنالتی» در پایان درباره روند نگارش فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» توضیح داد: نگارش فیلمنامه کامل شده و هم اکنون مشغول بازنویسی آن هستم.

captcha