«به کودکان شلیک نکنید» با پایان بازنویسی فیلمنامه اواخر آبان جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 1464566
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
شاه‌حسینی عنوان کرد،

«به کودکان شلیک نکنید» با پایان بازنویسی فیلمنامه اواخر آبان جلوی دوربین می‌رود

گروه هنر: انسیه شاه‌حسینی گفت: «به کودکان شلیک نکنید» عنوان جدیدترین فیلمم درباره نقش کودکان در دفاع مقدس است که بازنویسی آن رو به اتمام است و احتمالا اواخر آبان‌ماه جلوی دوربین می‌رود.

انسیه شاه‌حسینی، کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر که در حال بازنویسی فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» است، اظهار کرد: سینمای دفاع مقدس ژانری است که هیچ‌گاه نمی‌توانم از آن دور شوم، چون جنگ را از نزدیک دیده‌ام و می‌دانم در آن چه گذشته است. برای همین تا زمانی که این قدرت را داشته باشم کار کنم به فیلمسازی در این حوزه ادامه خواهم داد.

وی افزود: فیلم جدیدم نیز بار دیگر موضوعی دفاع مقدسی دارد. نام این کار «به کودکان شلیک نکنید» است. در این فیلم سینمایی به نقش کودکان در هشت سال دفاع مقدس اشاره خواهم داشت، البته داستان آن را فاش نخواهم کرد تا زمانی که پروانه ساخت آن را دریافت کنم.

این فیلمساز ادامه داد: من به فیلمسازی در حوزه سینمای کودک آشنایی لازم را دارم، اما چون می‌خواستم به نقش کودک در هشت سال جنگ تحمیلی بپردازم تحقیقات میدانی و کتابخانه ای بسیاری درباره موضوع مورد نظرم انجام داده‌ام. با این توضیح امیدوارم توانسته باشم به موضوع مورد نظرم طوری بنگرم که تا به حال در هیچ کار سینمایی به آن پرداخته نشده باشد.

وی در بخش دیگری از این خبر آورده است: اگر موقعیت لازم برای ساخت فیلم فراهم باشد، امیدوارم بتوانیم تا اواخر آبان کار را جلوی دوربین ببرم. در این فیلم سید سعید سیدزاده به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. در ضمن می‌خواهم از بازیگران بومی هم در فیلمم در کنار بازیگران حرفه‌ای بهره ببرم.

شاه‌حسینی در پایان تصریح کرد: خیلی دوست داشتم که این فیلم به جشنواره فجر برسد. در این راستا تلاش می‌کنم اگر موقعیت فراهم شد به این خواسته برسم، اما اگر این اتفاق روی نداد این فیلم در جشنواره سی‌و‌چهارم حضور خواهد داشت.

captcha