نفرات برگزیده نهمین دوره مسابقات مدهامتان آبادان تقدیر شدند
کد خبر: 1463619
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

نفرات برگزیده نهمین دوره مسابقات مدهامتان آبادان تقدیر شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برگزیده نهمین دوره مسابقات مدهامتان در آبادان معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نفرات برتر نهمین دوره جشنواره بزرگ قرآنی مدهامتان در شهرستان آبادان معرفی شدند و مراسم تقدیر از آنها در محل کانون فرهنگی ـ هنری اهل‌البیت(ع) مسجد مهدی موعود(عج) برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، سید ماجد هاشمی‌تبار به عنوان نفر اول قرائت، سیدجعفر موسوی نفر اول رشته  ترتیل، حسن بغلانی نفر اول رشته اذان، فیصل خنفری نفر اول رشته حفظ قرآن شناخته شدند.

در همین راستا از سید عدنان موسوی، حسین ناصری و امین میمندی که از چهره‌های شاخص و برتر قرآنی سطح کشور هستند، به عنوان اساتید و کارشناسان این مسابقات به همراه نفرات برگزیده  تقدیر شد.

لازم به ذکر است برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی و در صورت کسب عنوان در مسابقات استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. همچنین مرحله کشوری نهمین دوره از مسابقات جشنواره بزرگ قرآنی مدهامتان، دی به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود.

مراسم تقدیر از نفرات برگزیده نهمین دوره مسابقات مدهامتان آبادان با حضور امام جمعه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در مراسمی در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

captcha