بیداری اسلامی نتیجه الگوپذیری از رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس است
کد خبر: 1452841
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

بیداری اسلامی نتیجه الگوپذیری از رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس است

کانون خبرنگاران نبأ/ساسان حق‌شناس: فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بیداری اسلامی و پیروزی‌های کشورهای منطقه در مبارزه با استکبار جهانی نتیجه الگوپذیری آنان از رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، همایش و رژه نیروهای نظامی و انتظامی اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،31  شهریورماه در این شهرستان برگزار شد.

سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت سی و چهارمین سالروز حماسه هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: استکبار جهانی به همراه مزدور خود صدام در آن زمان به این نتیجه رسیده بودند که با توجه به گذشتن مدت کمی از پیروزی انقلاب اسلامی و نبودن نیروی نظامی مجهز در جمهوری اسلامی می‌توانند به سرعت در این کشور نفوذ کرده و مسلط شوند، لیکن معادلات آنها را وجود رزمندگان با ایمان، مخلص، جان بر کف و مرید امام خمینی(ره) که پیرو مکتب سرخ عاشورا و شهادت نیز آرمان آنان بود، به هم ریخت و ایران اسلامی سرافراز به پیروزی رسید.

وی افزود: اکنون نیز در قیام‌های مردمی منطقه و پیروزی‌های مسلمانان غزه ما شاهد الگوپذیری از مقاومت‌های هشت سال دفاع مقدس هستیم؛ اکنون اسکتبار جهانی در برنامه‌ریزی جدید خود سعی می‌کند از درگیری مستقیم اجتناب کرده و تمام فعالیت‌های خود را با شعارهای مبارزه دروغین با تروریسم و آن هم دست‌پرورده خود و در زیر نامیدن آنان به نام مسلمان هماهنگ کرده و از سوی دیگرنسبت به انداختن آتش تفرقه و اختلاف مابین مسلمانان نیز برنامه‌‌ریزی می‌کند.

نصیری در ادامه به همگان توصیه کرد با ایمان به خدا و بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت فقیه و توجه به آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، در این مرحله جدید نیز توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را خنثی کنیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم که مسئولان ارگان‌ها و نهادهای اجرایی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان سرافراز حضور داشتند، یگان‌هایی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ناحیه سید‌الشهدا(ع) اسلامشهر)، بسیج ، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی پس از پایان برنامه به‌صورت پیاده و مکانیزه در خیابان‌های شهرستان اسلامشهر رژه رفتند.

captcha