بازدید بازرس سازمان دارالقرآن از مؤسسات قرآنی شهرستان البرز قزوین
کد خبر: 1448385
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

بازدید بازرس سازمان دارالقرآن از مؤسسات قرآنی شهرستان البرز قزوین

خبرنگاران افتخاری/ محمدحسین محمدی: علی صحبت‌لو، بازرس سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور از مؤسسات قرآنی شهرستان البرز قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز از توابع قزوین، علی صحبت‌لو، بازرس سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور به همراه محمدی آهویی، مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز، 17 اردیبهشت‌ماه از شش مؤسسه قرآنی ــ مردمی واقع در این شهرستان بازدید به‌عمل آوردند.

در این بازدید که با برنامه‌ریزی واحد امور استان‌ها و مؤسسات سازمان دارالقرآن کل کشور صورت گرفته بود علی صحبت‌لو به‌عنوان بازرس تعدادی از مؤسسات قرآنی شهرستان البرز را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و نسبت به نحوه برگزاری طرح‌های قرآنی، چگونگی ثبت نام قرآن‌آموزان، میزان استقبال مردمی و نوع هزینه‌کرد اعتبارات از هر مؤسسه به‌طور مجزا سؤالاتی را عنوان کرد.

یادآور می شود، در این بازرسی که به‌مدت شش ساعت به‌طول انجامید عملکرد مؤسسات «سپهر، خیرالنساءالعالمین، یاسین، شهدالرحمه، یاوران مهدی و ریحانة‌النبی» بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

captcha