گلزاری رئیس ستاد برگزاری هفته ازدواج شد/ برپایی جشن‌های پیوند آسمانی
کد خبر: 1447701
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

گلزاری رئیس ستاد برگزاری هفته ازدواج شد/ برپایی جشن‌های پیوند آسمانی

گروه جامعه: وزیر ورزش و جوانان، طی حکمی معاون ساماندهی امور جوانان را به سمت رئیس ستاد برگزاری هفته ازدواج منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، طی حکمی محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان را به سمت رئیس ستاد برگزاری هفته ازدواج منصوب کرد.

در متن حکم گلزاری آمده است؛ نظر به تعهد و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس ستاد برگزاری هفته ازدواج منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود برای فرهنگ سازی و الگوسازی ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار با رویکرد اسلامی ـ ایرانی و زمینه سازی جهت تغییر نگرش جامعه نسبت به اهمیت ازدواج و زمینه سازی برای معرفی الگوهای مناسب در امر ازدواج و ترویج آن‌ها در سطح جامعه، اطلاع رسانی و افزایش اطلاعات مورد نیاز جوانان و والدین در موضوع ازدواج و خانواده، افزایش نقش وزارت در برقراری پل ارتباطی بین گروه‌های هدف و متولیان ازدواج، اعم از دولتی و غیر دولتی، نظارت بر برنامه‌های استان‌ها و جشنواره ملی موفق و پیروز باشید.

در ادامه این حکم آمده است؛ استفاده از نظرات دلسوزان، کارشناسان و مدیران وزارت اموزش و پرورش از اولویت‌های کاری شما است. توفیق جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

یادآوری می‌شود، هفته ازدواج از چهارم تا 10 مهرماه سال جاری، در سراسر کشور همراه با برپایی جشن‌های پیوند آسمانی و تجلیل از خیران عرصه ازدواج آسان اجرایی‌می‌شود.

رونمایی از تابلوهای مراکز مشاوره ازدواج و افتتاح برخی از این مراکز، برپایی اولین جلسه مجمع ملی خیرین ازدواج و رونمایی از سند ملی مشاوره پیش از ازدواج از جمله برنامه‌های هفته ازدواج محسوب می‌شود.

captcha