ضرورت توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای در کانون‌های مساجد
کد خبر: 1446998
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
انتظامی عنوان کرد:

ضرورت توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای در کانون‌های مساجد

گروه اجتماعی: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای باید در کانون‌های مساجد توسعه یابد، خطاب به اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: شما باید فنون روزنامه‌داری را آموخته و با رسانه‌های نوین آشنا باشید زیرا ما در شرایط کادرسازی انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، 15 شهریورماه در همایش اندیشه‌های آسمانی که در مرکز تربیت معلم شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد، با اشاره به قدرت رسانه‌ها در جریان جنگ نرم گفت: ما در حال حاضر در شرایطی هستیم که باید برای انقلاب کادرسازی انجام دهیم که یکی از ابزارهای کادرسازی رسانه‌ها هستند.

وی با اشاره به وجود قدرت نظامی در جنگ جهانی دوم گفت: در جنگ جهانی دوم مهم‌ترین قدرت موجود، قدرت نظامی بود اما بعد از جنگ جهانی دوم دو کشور آلمان و ژاپن به قدرت رسیدند اما از ارتش برخوردار نبودند لذا بر روی مولفه‌‌ای به نام اقتصاد سوار شدند و نشان دادند که می‌توان قدرتمند بود و ارتش نداشت.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ها یکی از جلوه‌های ویژه قدرت نرم هستند و کشور ایران که می‌خواهد در سطح جهانی الهام‌بخش باشد، باید به ابزار رسانه مسلط باشد.

وی با تأکید بر آشنایی اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد با رسانه‌های جدید گفت: باید شرایطی به وجود بیاید که برای نشریات تجربی و سایر رسانه‌های موجود در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، مجوز رسانه عمومی صادر کنیم.

انتظامی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای باید در کانون‌های مساجد توسعه یابد و نشریات تجربی به صورت نظام‌مند فعالیت کنند، خطاب به اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: شما باید فنون روزنامه‌داری را آموخته و با رسانه‌های نوین آشنا باشید زیرا ما در شرایط کادرسازی انقلاب اسلامی هستیم.

captcha