اخلاص، رمز ماندگاری هر حرکتی است/ اردوهای جهادی؛ ادامه راه شهدا
کد خبر: 1445227
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

اخلاص، رمز ماندگاری هر حرکتی است/ اردوهای جهادی؛ ادامه راه شهدا

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تبریز با بیان اینکه اخلاص رمز ماندگاری هر حرکتی است، اردوهای جهادی را از جمله حرکت‎هایی دانست که اخلاص جهادگران از ویژگی‎های بارز آن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالحمید واعظ، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز شب گذشته، نهم شهریور در آئین افتتاح اردوهای هجرت دانشجویان پزشکی این دانشگاه با بیان اینکه اخلاص رمز ماندگاری هر حرکتی است، اردوهای جهادی را از جمله حرکت‎هایی دانست که اخلاص جهادگران از ویژگی‌های بارز آن است.
وی شوق و شور و عزم و نیت دانشجویان را از دیگر ویژگی‌‎های مهم این اردوها برشمرد و افزود: جای خوشحالی است که دانشجویان امروز مسیری را طی می‌کنند که شهدا و امام راحل با خلوص نیت خود، آن را نه تنها در جامعه ما که در دنیا ترسیم کردند.
وی گسترش فرهنگ جهادی و ایثار را در جامعه در سایه اخلاص مردانی خواند که با آغاز انقلاب کمر همت بسته و به آبادانی مناطق محروم پرداختند و با فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی که اندیشه‌اش مرزها را شکست فارغ از هر مقام و کسوتی از هر قشر برای محرومیت‌زدایی از یکدیگر سبقت گرفتند و در کنار آن از مرزهای کشور هم دفاع کردند.
حجت‌‎الاسلام واعظ حضور دانشجویان را در اردوهای هجرت ادامه راه جهادگران دهه‌‎های نخست انقلاب عنوان و بیان کرد: اخلاص جهادگران دانشجو در این طرح که موجب آرامش جسمی و روحی مردم محروم می‌‎شوند تضمینی برای آینده بهتر آنهاست، چراکه بودن در کنار محرومان سعادت است.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در پایان با تأکید براینکه جوانی فرصت مغتنمی برای کسب تجربه در کنار تحصیل علم است، یاد و نام شهدای جهادگر و دانشجو را گرامی داشته و برگزاری این طرح‌‎ها را از برکات اندیشه امام(ره) دانست.
یادآور می‌شود، دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز همراه با دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دهم شهریور به مناطق زلزله زده (اهر، ورزقان و هریس)، بستان‌آباد و چاراویماق برای ارائه خدمات بهداشتی اعزام می‌‎شوند.

captcha