حمایت مجلس شورای اسلامی از تولید نوشت‌افزار اسلامی ـ ایرانی
کد خبر: 1444347
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
افتخاری عنوان کرد:

حمایت مجلس شورای اسلامی از تولید نوشت‌افزار اسلامی ـ ایرانی

گروه جامعه: نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استفاده از نوشت‌افزارهای اسلامی ایرانی حق کودکان ما است، تصریح کرد: مجلس از تولید کنندگان و توزیع کنندگان این نوشت‌افزارها حمایت می‌کند.

لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار از نمایشگاه ایران‌نوشت (نمایشگاه تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی ـ اسلامی) با تأکید بر لزوم گسترش و ترویج استفاده از لوازم‌التحریر اسلامی ـ ایرانی در کشور عنوان کرد: استقبال از این محصولات در تهران خوب است اما رسانه ملی برای ترویج استفاده از این لوازم در کل کشور باید اطلاع‌رسانی کند.
وی ادامه داد: چنین نمایشگاه‌هایی باید به صورت استانی، شهرستانی و حتی به صورت گردشی در روستاهای کشور برگزار و اقدامات لازم برای معرفی و ترویج استفاده از آنها صورت گیرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس از تولید‌کنندگان نوشت‌افزار اسلامی ایرانی نیز خبر داد و گفت: در جلسات مشترکی که با مسئولان از جمله اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون رئیس‌جمهور و ... داشته‌ایم تأکید بر این بوده که در جهت مقابله با ناتوی فرهنگی باید حمایت ویژه‌ای از تولید محصولات اسلامی ایرانی داشته باشیم.
نقش لوازم‌التحریر بر روح کودکان حک می‌شود
دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تولید و استفاده از این نوشت‌‌افزارها را حق کودکان ما دانست و گفت: کودک ما چندین ساعت در روز با لوازم‌التحریر خود در ارتباط است و نقش‌های این ابزارها بر روح کودک حک می‌شود.
مجلس شورای اسلامی رابط بین تولید کنندگان و مسئولان
افتخاری با تأکید بر اینکه حمایت‌های لازم را از تولید‌کنندگان و دست‌اندرکاران تولید و توزیع نوشت‌افزارهای اسلامی ایرانی خواهیم داشت، اعلام کرد: در حاشیه نمایشگاه جلساتی با دست‌اندرکاران تولید و توزیع نوشت‌افزارهای اسلامی ایرانی خواهیم داشت تا از نزدیک انتظارات، پیشنهادها و توقعات آنها را دریافت و طی نشستی با مسئولان راهکارهای اجرایی لازم را جهت حمایت و کمک به شکوفایی استعدادها طراحی کنیم.
وی رسالت مادران در هدایت ذائقه فرزندان به طرف بازی‌ها، برنامه‌ها، سرگرمی‌ها و لوازم سازنده و هدفمند را بسیار مهم ارزیابی و اعلام کرد: اکنون که به آغاز سال تحصیلی نزدیک می‌شویم وزیر آموزش و پرورش و همکاران وی نیز باید حمایت‌ها و هدایت‌های لازم را از نوشت‌افزارهای اسلامی ایرانی داشته باشند از مدیران و مسئولان خود که در مناطق مختلف هستند بخواهند از چنین کارهای ارزشمندی حمایت کنند چرا که چنین اقدامی بخشی از پرورش است.

captcha