تدوین برنامه‌های مختلف قرآنی در مناطق محروم استان
کد خبر: 1442333
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
مدیرکل‌ تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد:

تدوین برنامه‌های مختلف قرآنی در مناطق محروم استان

خبرنگاران افتخاری/ حامد فکوری: حجت‌الاسلام سروستانی در آئین معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از تدوین برنامه‌های مختلف در حوزه‌های قرآنی، شبکه ارزشمند تبلیغ، ائمه جماعت و مبلغان و روحانیون مستقر در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بوشهر، عبدالله نادری، فرماندار شهرستان جم در مراسم معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، خدمات حجت‌الاسلام سادات در حوزه فرهنگ در مدت چهار ساله فعالیت ایشان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با درایت و تدبیر حجت‌الاسلام پروند شاهد ارتقای سطح فرهنگ دینی شهرستان جم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد گنجی، اما‌م‌جمعه جم نیز در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام سادات، رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی جم خواستار ادامه سیر صعودی مسیر توسعه فرهنگی شهرستان جم از طریق تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اهتمام در ترویج ارزش‌های قرآنی و آموزه‌های اسلامی شد.

حجت‌الاسلام والسلمین عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این آئین از تدوین برنامه‌های مختلف در حوزه‌های قرآنی، شبکه ارزشمند تبلیغ، ائمه جماعت و مبلغان و روحانیون مستقر در مناطق محروم خبر داد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام سیدحسین سادات، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی جم اظهار امیدواری کرد: با حضور حجت‌الاسلام هاشم پروند، رئیس جدید این اداره با تلاش‌های همکاران در سطح استان و به‌ویژه شهرستان جم شاهد توسعه فعالیت‌های دینی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان افزود: لازم می‌دانم از تلاش همکار ارزشمند و مؤمن حجت‌الاسلام سادات که با اخلاص فراوان در این مدت بیش از چهار سال در این شهرستان تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم در دوران مدیریت جدید با افزایش تعامل با امام‌جمعه، فرمانداری و سایر نهادهای شهرستانی و بهره‌گیری از کارشناسان مجرب حوزه دین زمینه اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های قرآنی، فرهنگی، مذهبی و پژوهشی حوزه دین فراهم شود و شاهد گسترش مطلوب و چشمگیر فعالیت‌های دینی در شهرستان باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان این آئین، با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدحسین سادات، رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی جم، حجت‌الاسلام هاشم پروند که کارشناس فرق و مذاهب اداره تبلیغات اسلامی بندر کنگان و یک دوره ریاست اداره تبلیغات اسلامی جم را در کارنامه خود عهده‌دار بوده است، به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

captcha